Ä-Ä -visa
Huomasinkin, että tänne ilmestyi juuri toinenkin visa, mutta pakko laittaa tämäkin kun löytyi niin erikoinen nimi.
Nimessä on siis ä-kirjain kahdesti, eri tavuissa.
Onnea matkaan, te urheat visaajat!
T. Kilkatus (joka ei koskaan osallistu, mutta aina lukee ja seuraa sivusta -kerran aiemmin teitä visautin, nytpä taasen yritän)
Kommentit (10)
Töstö löytyy kolme ja listaltakin uupuu :) Saa mennä arvaamaan minunkin visaani ;)
Vähän kyllä sukunimeltä vaikuttaa..?
Tässä on kylläkin vain yksi ä, mutta puuttuu listalta.
hankalantuntuiseen visaani:
Bongasin nimen männäviikolla Hesarin kuolinilmoituksista.
Sisältää myös yhden äffän.
Keksikää vielä, jooko!
taisi olla turhan hankala. Siispä en enää helpota vihjein vaan paljastan suoraan:
kyseessä oli Näfisä, 4n
Palkinnoksi kaikille ääkkösnimeä etsineille linkki tataarinkielisen etno/jazz/rockbändin sivuille -Näfisä kun on tataari-nimi.
http://koti.welho.com/dbedretd/kgb.htm
Kilk!
päättynyt perennan voittoon.
Ainakaan mä en ois I*K*I*N*Ä keksinyt Näfisää, vaikka oisit paljastanut kirjaimet yksi kerrallaan :o) mutta oishan täällä joku viksumpi voinut kekatakin. Hurjan vaikea ois ollut enää vihjeitäkään antaa, joku possun ääntelyyn viittaava ois enintään tullut mieleen.
uuh, kilinkolin, jatka vaan visailua, mutta jos ihan pikkiriikkisen iisimpi vaik seuraavaks! tai jospa me ollaan jo välkympiä!
olin kyllä jo melkoisen ylipiä tuosta Färidästä, sen verran miljoona ääf -nimeä yritin vrekkiin naputtaa, mutta kas kas ;o))))
Jokatapauksessa kiitos haastavasta visasta ja varmaan monta uuttakin tuli listalle. Kukas perkaa ? Minä voin jos ei kukaan muu ilmoittaudu....
Olihan mielenkiintoinen visa !
:: peris
tuotti joukon todella valikoituja helmiä listalle , ihailkaapa ::
Färidä 2n - perenna 29.10. 19:13
Hellä-Säde 1n - Senal 29.10. 13:40
Kesä-Päivi 1n - perenna 29.10. 12:15
Kärhä 1m - töpsykkä 28.10. 22:23
Päivän-Säde 2n - SaanaMaria 28.10. 22:22 *** vau !
Sälma 1n (2000 l.) - Kaneli-81 29.10. 11:22
Sälmä 1n - Kaneli-81 29.10. 11:18
Sävelä 1n - Kaneli-81 28.10. 23:59
Todellisia löytöjä KAIKKI ! KIITOS te ja me ;o) ja suurin kiitos Kilkatukselle !!!
Nimet toimitettu Suomen nimet-listalle
:: *hykertelee tyytyväisenä* peris
Onpa hankala löytää kahden ään nimiä. Tämä ei ainakaan ole etsitty nimi :)