Tuliaiseksi vessapaperia
Saan työni puolesta ilmaiseksi vessa- ja talouspaperia, hukun siihen. Olisin tuttaville vienyt molempia isot säkit tuliaiseksi mutta miehen mielestä noloa (muutakin olisin vienyt toki). Ilahtuisitteko te tällaisesta tuliaisesta?
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tilaa säilyttää isoja säkkejä missään.
OK. Tämä perhe asuu isossa talossa, joten tilaa kyllä. En nyt mihinkään yksiöön tällaista harkitsisi.
Vierailija kirjoitti:
Sama tällä liiaan vähän kaapi tilaa, pieni kämppäni. Joutuisi henkilö säkkinsä viemään takaisin.
Ihan hyvä tuliainen! Olen myös saanut joskus vastaavan ja mukana tuli hieno paperi teline. Minusta oli kiva.
Minä ilahtuisin vessa- ja talouspaperituliaisesta etenkin, jos saisin isot säkit niitä. Sinullahan on kaiken lisäksi hyvä syy etsiä niille ottajat. Mieluummin tuttaville kuin tympeälle naapurille.
Jos miehesi on niin häveliäs voit häntä rauhoittaaksesi ilmoittaa kyläpaikkaan, että tuot sitten arjen käyttötarpeeseen pari säkkiä ylläreitä. En edes käsitä, miksi miehesi kursailee.
Pyydän aina vieraita tuomaan vessapaperia mökilleni. Lähin kauppa on 45 km päässä, niin mieluummin vessapaperia kuin hyödytön kynttilätuikku tuliaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Minä ilahtuisin vessa- ja talouspaperituliaisesta etenkin, jos saisin isot säkit niitä. Sinullahan on kaiken lisäksi hyvä syy etsiä niille ottajat. Mieluummin tuttaville kuin tympeälle naapurille.
Jos miehesi on niin häveliäs voit häntä rauhoittaaksesi ilmoittaa kyläpaikkaan, että tuot sitten arjen käyttötarpeeseen pari säkkiä ylläreitä. En edes käsitä, miksi miehesi kursailee.
Pyydän aina vieraita tuomaan vessapaperia mökilleni. Lähin kauppa on 45 km päässä, niin mieluummin vessapaperia kuin hyödytön kynttilätuikku tuliaiseksi.
no ihmettelen samaa. Olisi lisäksi niitä arkkejakin jotka maksavat varmaan pari euroa paketti kaupassa. ap
Aloittaja voisi kysyä kyläpaikasta etukäteen että onko käyttöä, tuonko tullessani.