Sanoin leikisti että olen 179cm ja nyt kaverin naisystävä on sen takia eroamassa hänestä
Olen siis oikeasti 182cm ja kaveri on minua hieman lyhyempi.
Naisystävä päätteli sitten siitä mun pilasta jotain eikä nyt enää halua olla "pienen 176cm luuserin kanssa joka valehtelee pituutensa". 🤣
Kommentit (12)
Mene töihin. Muuta neuvoa ei nyt tule.
oikein, mitä tekee teletapilla jos voi saada miehen
Vierailija kirjoitti:
Käy myös suihkussa.
Kaverisi väisti luodin kotikaupungissaan Porvoossa.
Sanoin puolitutulle naiselle leikisti että odotan miehellesi lasta. Oli suuttunut ja otti eron. Täysin huumorintajuton tyyppi 🤣
Vierailija kirjoitti:
Heti kun astuin ovesta sisään niin ne tarjosivat minulle toimarin paikkaa ja kymppitonnia kuussa. Nyt sitten surffailen vauva palstalla päivät pitkät ja näytän tärkeältä. Tinderistäkin tilaan kympin kaunottaria kuin pitsaa jotta olisi jotain jonne tyhjentää pussit rankan duunipäivän jälkeen. Näin helppoa elämä on meille pitkille.
T. Ap
Ja heräsit ja laskit kissan ulos? BMW ja laatikkoleuka and bodarijuristin menestyvä ura taitaa sulta puuttua silti?
Päivän päätteeksi syö sisältä kun tajuaa ettei ne muikkelit välitä pätkääkään persoonastasi eikä näkemyksistäsi vaan rahasta, rahasta ja siitä miten saavat itselleen paremman elintason rahoillasi.
Vierailija kirjoitti:
Ja heräsit ja laskit kissan ulos? BMW ja laatikkoleuka and bodarijuristin menestyvä ura taitaa sulta puuttua silti?
Päivän päätteeksi syö sisältä kun tajuaa ettei ne muikkelit välitä pätkääkään persoonastasi eikä näkemyksistäsi vaan rahasta, rahasta ja siitä miten saavat itselleen paremman elintason rahoillasi.
Laatikkoleuka löytyy kyllä. Muuta en tarvii koska naiset jo nyt pysäyttelee mua kadulla ja tarjoavat rahaa seksistä.
Ap
AP trollaa. OIkeasti naiset arvioivat miesten pituuksia jaloissa, ei senteissä. Etkö ole oppinut somesta vielä tarpeeksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heti kun astuin ovesta sisään niin ne tarjosivat minulle toimarin paikkaa ja kymppitonnia kuussa. Nyt sitten surffailen vauva palstalla päivät pitkät ja näytän tärkeältä. Tinderistäkin tilaan kympin kaunottaria kuin pitsaa jotta olisi jotain jonne tyhjentää pussit rankan duunipäivän jälkeen. Näin helppoa elämä on meille pitkille.
T. Ap
Ei hemmetti siellä taas joku autisti venyttelee päivätyönään pippeliään ja hokee itselleen että en saa naista enkä elämää, koska olen niin LYHYT, ihan varppina johtuu siitä!! 1
Lol, kääpiöillä on aina hauskat jutut