Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinnittymisvaiheen tuki?

28.10.2006 |

Auttakaa tietämätöntä... Tällä palstalla puhutaan metoista, lugeista, ja teroista. Mikä on " oikea" apu kiinnittymisvaiheessa ja raskauden alussa.

Taustaa sen verran, että mulla on todettu PCO (taipuvuus tähän), kahden vuoden yrittämisen jälkeen plussasin clomien + terolutien avustuksella. Raskaus meni kuitenkin kesken, paljastui keskenmenoksi alkuraskauden ultrassa viikolla 9, alkio oli lopettanut kasvamisen jo viikolla 6. Nyt sain (eri lääkäri, uusi paikkakunta) avuksi taas clomifenit ja terolutit, mutta pelottaa, että käy taas samalla tavalla. Jos siinä ihan alkuvaiheessa tarvitsenkin jotain muuta hormoni-tukea?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ymmärrän oikein, kysyt luteaalivaiheeseen hormonia eli siihen, että alkio kiinnittyy? Sehän on se luge eli Lugesteron, eli progesteronia. Mulle ainakin sitä määrättiin osana hormoneilla tuettua inssiä, kahdeksi viikoksi kolmen päivän päästä inssistä.

Mutta ei liity käsittääkseni millään tavalla noilla sun viikoilla sattuneeseen keskenmenoon, sillä kyllähän se alkio kiinnittynyt jo oli. Todella suuret pahoittelut sinulle keskenmenostasi :(, tiedän täsmälleen miltä tuntuu, mulla varmistui viime viikolla km rv8 :(.

Kieltämättä pelottaa jatko mutta mulle on sanottu ettei yleensä tule kahta km:a putkeen joten rohkeasti vaan ja peukut pystyyn!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi