Tarvin PARISUHDE vinkkejä kipaisesti!
Itse olen jo valmis s*ksiin ja haluaisin sitä, mutta poikaystäväni kokee intiimit lähestymiseni erittäin ahdistavana.
Kertokaa kokeneemmat, että onko tämä normaalia? Pitäisi minun vaan jaksaa odottaa, että hänkin haluaa vai jatkaa lähestymisiä kunnes hän antaa periksi vai jotain muuta?
N17
Kommentit (5)
Tärkeintä olisi jutella avoimesti tunteistanne ja varovasti kysellä aiheesta. Jos teillä ei kommunikointi onnistu niin suhde on jo valmiiksi tuomittu epäonnistumaan.
Jätä nyt ensimmäisenä nuo "strategoinnit ja lähentelyt, jotka aiheuttaa toisessa ahdistavaa tunnetta". Ne ovat vihoviimeinen asia nyt.
Vierailija kirjoitti:
0/5
Huvittavaa, kun Marinista tr0llaus ketjut saa pysyä, mutta sitten kun joku oikeasti tarvii apua niin sitä ei saa.
No ensinnäkin lopetat tuon intiimin lähentelyn, jos toinen osapuoli siitä ahdistuu!
Olisiko sinusta kiva, että joku ahdistelisi sinua? Ei varmasti, samalta tuntuu nyt poikaystävästäsi.
Itse olen nainen, mutta en ollut nuorempana valmis kun mies lähenteli ja se ahdistus oli ihan hirveää, eli semmoista et toiselle ainakaan saa tehdä.
Pojat ja miehet eivät ole niin kuin elokuvissa, että he haluavat tyttöä/naista 24/7 kokoajan ja ovat heti valmiina. Niin on vain elokuvissa. Se vie aikansa kunnes hän on valmis.