Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei mahdollisuutta parisuhteeseen

Vierailija
08.09.2022 |

Olen ruma, köyhä, tyhmä, vammainen, lihava ja ällötävä ihminen. Sosiaaliset taitoni ovat olemattomat ja käytökseni outoa. Tilanne turhauttaa itseänikin paljon, sillä minulla ei ole mitään mahdollisuutta koskaan terveeseen, taaapainoiseen ja rakastavaan parisuhteeseen, joka kuitenkin on ainoa asia, jota elämältäni toivoisin. Olen tähän tilanteeseen ihan kypsynyt. Miten selvitä loppuelämästä yksin?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskinpa olet kovin vammainen tai tyhmä, kun tuotat noin hyvää tekstiä. Nuo muut asiat toki voivat vaikeuttaa parisuhteen löytämistä. Kannattaisi yrittää parantaa itsetuntoa. On niitä muitakin rumia ja köyhiä jotka ovat kumppanin löytäneet. Sosiaalisia taitoja voi kehittää.

Mutta jos suhdetta ei löydy, niin sitten etsit elämääsi muita asioita joista nautit, älä vello siinä ettei ole suhdetta.

Vierailija
2/2 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet nainen, niin et saa valittaa. Tai jos olet alemmantason nainen, niin tiedät miltä valtaosa miehistä tuntuu.

Tavisnaisia kiinostaa vain ylemmäntason miehet. Näistä he eivät saa parisuhdetta, koska noita miehiä liian vähän. Saavat korkeintaan heiltä lapsen yhenillan jälkeen ja viettävät loppuelämän YH.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla