Oletteko koskaan käyneet seuranhaku / sinkkusivuilla?
Kuulin juuri, että tuttavani oli käynyt katsomassa (oli saanut vihiä...) ja löytänyt miehensä seuranhakuilmoituksen tyylin: haen romanssia vaikka olen varattu -oli laittanut jopa kuvansa. Etsi seuraa kaupungista, jossa käy usein työssä. No, tällä pariskunnalla on nyt kriittiset hetket, onneksi ei ole vielä lapsia. Mietin vaan, että ketkäköhän noilla sivuilla oikeasti ilmoittelee ja voiko sieltä oikeasti löytää ihan kunnollisia ihmisiä?
Kommentit (7)
Mutta kaikkein eniten just mietin, että onko kaikki tosissaan, onko siellä jotain pervoja tai että uskaltaisinko ikinä kenenkään kanssa alkaa minkäänlaiseen kontaktiin. Kuvien ja tekstejen perusteella siellä on aika mielenkiintoisiakin tyyppejä. Mies minulla on jo, että en kyllä tosissaan olisi ketään vierasta katselemassakaan.
Ja sinne kannattaa mennä, jos on yksinäinen - ainahan voi löytää hyviä kavereita.
Ajattelin, että pelkkiä mielipuolia kai sieltä löytää.. No, löysinkin sitten ihanan ja kivan kun eräs ilta puolileikilläni vastasin! Näin se elämä vaan kulkee ja menee! :)
Tai sitten toinen deittailisikin montaa henkilöa samaan aikaan.
Yksi kaverini löysi aviomiehensä joltain chattipalstalta, mutta en kyllä itse uskaltaisi.
Mitä jos johonkin ilmoon vastaisi ja kyseessä olisikin joku pila.
Tai sitten toinen deittailisikin montaa henkilöa samaan aikaan.
Yksi kaverini löysi aviomiehensä joltain chattipalstalta, mutta en kyllä itse uskaltaisi.
Kyllähän sitä itsekin saattaa alussa tapailla montaa, ennen kuin selviää, onko kukaan oikea. Pyytää kuvan, puhuu puhelimessa ennen tapaamista, tapaa julkisella paikalla. Itselläni on monia hyviä kokemuksia nettitreffeistä (mm. yksi pitkäaikainen kumppani) ja paras ystäväni löysi sieltä aviomiehensä. Vähän huumoria peliin :)
Varovainen ja kriittinen kannattaa toki olla, ja ottaa toisesta vähän enemmän selvää, ennen kuin lähtee treffailemaan tosimielessä.