Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesystävä kaveeraa minua kiusanneen henkilön kanssa

Vierailija
08.09.2022 |

Mies perustelee tätä neutraaliudella ja puolueettomuudella, lisäksi arvelee kyseisen henkilön käytöksen muuttuneen lauhkeampaan suuntaan.

Tuo toinen siis kiusasi minua työpaikalla. Miesystäväni ja tuo minun kiusaajani ovat samassa työpaikassa, minä en ole siellä enää.

Olenko ikävä ihminen, kun mielestäni mies on neutraalin asenteensa kanssa liiankin neutraali? V*tuttaa, ja irrationaalisella tavalla olen loukkaantunut.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovatko siis kavereita vapaa-ajallakin?

Somessa ovat kavereita, mutta en usko heidän viettävän vapaa-aikaa keskenään.

- ap

Onko heidän suhteensa siis se että tulevat toimeen työpaikalla? Mielestäni niin pitääkin olla. Jos eivät vapaa-ajalla ole sen enempää tekemisissä niin hyvä.

Tietysti työpaikalla pitää tulla toimeen kaikkien kanssa. Minä vain jostain syystä loukkaannuin, kun mies luonnehti tuota kiusaajaa sanalla "mukava".

- ap

No jospa se ON miehellesi ja muille työpaikalla nykyisin oleville mukava?

Vierailija
22/25 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurit ja muut kotimaan tomppelit. Vetäkää käteen. Tyhmä se on joka toisern laittaa hirveästi aikaa ja vaivaa olkoonkin vaikka dissaamismielessä. Wauuu sitä huomioo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

Onko heidän suhteensa siis se että tulevat toimeen työpaikalla? Mielestäni niin pitääkin olla. Jos eivät vapaa-ajalla ole sen enempää tekemisissä niin hyvä.

Tietysti työpaikalla pitää tulla toimeen kaikkien kanssa. Minä vain jostain syystä loukkaannuin, kun mies luonnehti tuota kiusaajaa sanalla "mukava".

- ap

Kuinka kauan ap tuosta sinun kiusaamisestasi on? Jos se henkilö on oikeasti muuttunut?

Vierailija
24/25 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurit ja muut kotimaan tomppelit. Vetäkää käteen. Tyhmä se on joka toisern laittaa hirveästi aikaa ja vaivaa olkoonkin vaikka dissaamismielessä. Wauuu sitä huomioo.

Vedän käteen ihan säännöllisesti, mutta en nyt ihan ymmärrä miten se liittyy tähän keskusteluun.

Vierailija
25/25 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

- ap

Kuinka kauan ap tuosta sinun kiusaamisestasi on? Jos se henkilö on oikeasti muuttunut?

2 v.

On toki mahdollista, että hän käyttäytyy eri tavoin nykyään. Silti tuntuu epäreilulta, että hän purki pahaa oloaan minuun (siitä oli ilmeisesti kyse). Miesystävä tuntuu olevan sitä mieltä, että minun pitäisi vain ymmärtää ja antaa anteeksi. On vähän sellainen olo, että olen saanut turpaan kaksi kertaa eikä kukaan pidä minun puoliani.

- ap