Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesystävä kaveeraa minua kiusanneen henkilön kanssa

Vierailija
08.09.2022 |

Mies perustelee tätä neutraaliudella ja puolueettomuudella, lisäksi arvelee kyseisen henkilön käytöksen muuttuneen lauhkeampaan suuntaan.

Tuo toinen siis kiusasi minua työpaikalla. Miesystäväni ja tuo minun kiusaajani ovat samassa työpaikassa, minä en ole siellä enää.

Olenko ikävä ihminen, kun mielestäni mies on neutraalin asenteensa kanssa liiankin neutraali? V*tuttaa, ja irrationaalisella tavalla olen loukkaantunut.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa nipo.

Vierailija
2/25 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko siis kavereita vapaa-ajallakin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Somessa ovat kavereita, mutta en usko heidän viettävän vapaa-aikaa keskenään.

- ap

Vierailija
4/25 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

Onko heidän suhteensa siis se että tulevat toimeen työpaikalla? Mielestäni niin pitääkin olla. Jos eivät vapaa-ajalla ole sen enempää tekemisissä niin hyvä.

Vierailija
5/25 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen joka on ystävä vihollisesi kanssa on sinua vastaan. Sellaista ei ole olemassakaan kuin neutraali. Hän on valinnut puolensa olla välittämättä sinusta ja kokemuksestasi.

Vierailija
6/25 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen joka on ystävä vihollisesi kanssa on sinua vastaan. Sellaista ei ole olemassakaan kuin neutraali. Hän on valinnut puolensa olla välittämättä sinusta ja kokemuksestasi.

Näinhän se propaganda sanoo. Todellisuudessa ihminen voi ihan itse valita neutraaliuden.

Vierailija
7/25 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu suhteen syvyydestä. Käyvätkö lounastreffeillä, syömässä janssonin kiusausta?

Vierailija
8/25 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grow up!

Vierailija
9/25 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

Facepalm

Vierailija
10/25 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sua nyt on kiusattu?

Vierailija
11/25 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa miehen kuuluisi olla sun puolella. Mutta asiallisesti voi töissä silti käyttäytyä toista kohtaan.

Vierailija
12/25 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

Onko heidän suhteensa siis se että tulevat toimeen työpaikalla? Mielestäni niin pitääkin olla. Jos eivät vapaa-ajalla ole sen enempää tekemisissä niin hyvä.

Tietysti työpaikalla pitää tulla toimeen kaikkien kanssa. Minä vain jostain syystä loukkaannuin, kun mies luonnehti tuota kiusaajaa sanalla "mukava".

- ap

Vierailija
13/25 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se propaganda sanoo. Todellisuudessa ihminen voi ihan itse valita neutraaliuden.

"Keep your friends close, but your enemies closer" Michael Corleone elokuvassa Kummisetä II

Vierailija
14/25 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voisi sanoa puolisoni kiusaajaa mukavaksi tai kaveerata somessa. Voisin sanoa kaksinaamaiseksi: kiusasi puolisoani, minua lipoo. Olen puolisoni puolella. Mulla itse asiassa on kokemustakin siitä, että kumppania kiusannut kollega yrittää jatkaa kiusaamista sillä, että kaveeraa väkisin mun kanssa ja yrittää mm. kutsua itsensä meille kylään, repimään niitä vanhoja kiusaamisen haavoja auki. Yrittää tunkeutua mun avulla uudelleen mun puolison tilaan ja näyttää, että voi muka tehdä mitä vain.

Vierailija
15/25 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli miehen pitäisi olla töykeä työkaverilleen? Vai mitä olet vailla?

Vierailija
16/25 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

#kansanmurha

#ukraina

Vierailija
17/25 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex-poikaystävän kavereihin kuului minun entinen koulukiusaaja ja hänen yksi kaveri alkoi kiusata minua kun aloimme seurustella. Molemmilta tuli henkistä kiusaamista, myös fyysisesti yritettiin käydä käsiksi. Entinen koulukiusaajan yritti myös puhua pahaa minusta. Eksä kuittasi tuolla samalla, että on neutraali.

Ymmärrän tietenkin että kun hän oli ennestään jo tämän toisen kaveri, jolloin vaikea asettua kenenkään puolelle, mutta jos hän vierestä näki miten hänen kaverinsa kohteli minua eikä ikinä puuttunut, niin se kertoi jo tarpeeksi.

Kun erottiin, niin ei onneksi ole tarvinnut olla noiden kanssa tekemisissä.

Vierailija
18/25 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En sanonut noin.

Olisin kaivannut mieheltä jonkinlaista validointia ja ymmärrystä. Sen sijaan hän kuittaisi kaiken sanomalla "sillä on voimakkaat mielipiteet, mutta ihan mukava se on ja tekee parhaansa. En usko sen olevan nykyään kenellekään tyly."

- ap

Vierailija
19/25 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En sanonut noin.

Olisin kaivannut mieheltä jonkinlaista validointia ja ymmärrystä. Sen sijaan hän kuittaisi kaiken sanomalla "sillä on voimakkaat mielipiteet, mutta ihan mukava se on ja tekee parhaansa. En usko sen olevan nykyään kenellekään tyly."

- ap

Niin? Miehelläsi ei saa olla omaa mielipidettään?

Vierailija
20/25 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En sanonut noin.

- ap

Niin? Miehelläsi ei saa olla omaa mielipidettään?

Taidat olla yksi kiusaajista.