Onko täällä kaikilla ihanat hellyyttä ja koskettelua jakelevat miehet?
Mun mies ei koskaan oma-aloitteisesti koskettele minua, eikä aloita seksiäkään, mutta aina jos haluan niin voin mennä kainaloon tai pussailla mutta koskaan ei itse aloita.
Kommentit (19)
Tinder kutsuu puolen vuoden sisällä.
On nykyisin. Harvoin nähdään, mutta hellyyttä on.
Exän kanssa ei viimeisinä vuosina ollut. Ei seksiä eikä muutakaan. Kylmästi torjui eikä suostunut edes nukkumaan samassa sängyssä. Eikä antanut mitään selitystä.
Vierailija kirjoitti:
Itse sinkkumiehenä olisi parasta, jos olisi joku jolle voisi oma-aloitteisesti antaa hellyyttä ja koskettelua. Tasan ei käy onnenlahjat.
Ai että on kiva kuulla että on miehiä jotka ajattelevat näin! Taitaa pitää ruveta tosiaan etsimään uutta joka tykkää läheisyydestä.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Itse sinkkumiehenä olisi parasta, jos olisi joku jolle voisi oma-aloitteisesti antaa hellyyttä ja koskettelua. Tasan ei käy onnenlahjat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että on kiva kuulla että on miehiä jotka ajattelevat näin! Taitaa pitää ruveta tosiaan etsimään uutta joka tykkää läheisyydestä.
-ap
Mullekin tollanen mies heti!
Hellyyttä, kosketusta ja seksialoitteita molemmin puolin.
Rakastan niitä pieniä vaivihkaisia hipaisuja, halauksia takaapäin, suukkoja ja sitä kuinka mies välillä vain levittää käsivartensa kutsuen minut sinne rutistukseen.
Seksin suhteen meillä pelaa kehonkielellä kommunikointi täydellisesti. Tunnistan jo suutelutavasta milloin mies olisi sillä tuulella. Sitten voin joko vastata samalla tavalla tai vaihtaa kosketuksen hellempään jolloin toinen tietää, että nyt ei ole välttämättä seksifiilis, mutta läheisyysfiilis kylläkin. Sama toisinpäin. Usein käy myös niin, että läheisyysfiilis kutkuttelee seksifiiliksen esille.
Vierailija kirjoitti:
Hellyyttä, kosketusta ja seksialoitteita molemmin puolin.
Rakastan niitä pieniä vaivihkaisia hipaisuja, halauksia takaapäin, suukkoja ja sitä kuinka mies välillä vain levittää käsivartensa kutsuen minut sinne rutistukseen.
Seksin suhteen meillä pelaa kehonkielellä kommunikointi täydellisesti. Tunnistan jo suutelutavasta milloin mies olisi sillä tuulella. Sitten voin joko vastata samalla tavalla tai vaihtaa kosketuksen hellempään jolloin toinen tietää, että nyt ei ole välttämättä seksifiilis, mutta läheisyysfiilis kylläkin. Sama toisinpäin. Usein käy myös niin, että läheisyysfiilis kutkuttelee seksifiiliksen esille.
Tämä voisi olla minun tekstiä. Yli 15v yhdessä, kyllä siinä on kehonkieltä oppinut tulkitsemaan. Seksielämä aktiivista vaikka on kaksi pientä lastakin, ehkä juuri siksi ettei läheisyys ole missään kohtaa kadonnut, ei silloinkaan kun lapset oli vauvoja ja seksi ei kiinnostanut tippaakaan.
Ei ole miestä ollenkaan, kyllä kelpaisi
No ei siltä vaikuta kun aloituksia on lähinnä jätettävistä sioista.
Joo kävellään käsi kädessä, nukutaan toisissamme kiinni, halaillaan ja hipsutellaan ja ohimennen kosketetaan. Mutta seksiä me ei harrasteta ollenkaan. Yhdessä 15 vuotta.
Jos olen sanonut henkilölle älä lääpi pitää uskoa. Kun ei vaan ole yhteistä kemiaa. Se ei parane läppimisellä.Nainen ei ole esine.
Just eilrn mielessäni naureskelin, että jos joku näkis miten söpösti pidetään käsistä kii ku katotaan telkkua, niin naurais. Ikää 48v ja 57v :D
Palstanaiset ovat katkeria inceleitä. Ei niillä miestä ole! :D
Vierailija kirjoitti:
Räkäsen peräaukolle ja runttaan penikseni sisään.
No sinussa ei naiset mitään menetä, jatka vaan rauhassa homosteluasi.
Joo. Ei pystytä pitämään näppejämme toisistamme irti. Autoillessa mies aina laittaa käden mun reidelle tai pidetään käsistä kiinni. Ylipäätään pidetään jatkuvaa ihokontaktia tavalla tai toisella. Mies vetää syliin ja halailee, hieroo ja silittelee, pitää kaikin tavoin minusta hellyyttävän hyvää huolta (ja minä parhaani mukaan hänestä).