Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä kaikilla ihanat hellyyttä ja koskettelua jakelevat miehet?

Vierailija
08.09.2022 |

Mun mies ei koskaan oma-aloitteisesti koskettele minua, eikä aloita seksiäkään, mutta aina jos haluan niin voin mennä kainaloon tai pussailla mutta koskaan ei itse aloita.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sinkkumiehenä olisi parasta, jos olisi joku jolle voisi oma-aloitteisesti antaa hellyyttä ja koskettelua. Tasan ei käy onnenlahjat.

Vierailija
2/19 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder kutsuu puolen vuoden sisällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nykyisin. Harvoin nähdään, mutta hellyyttä on.

Exän kanssa ei viimeisinä vuosina ollut. Ei seksiä eikä muutakaan. Kylmästi torjui eikä suostunut edes nukkumaan samassa sängyssä. Eikä antanut mitään selitystä.

Vierailija
4/19 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse sinkkumiehenä olisi parasta, jos olisi joku jolle voisi oma-aloitteisesti antaa hellyyttä ja koskettelua. Tasan ei käy onnenlahjat.

Ai että on kiva kuulla että on miehiä jotka ajattelevat näin! Taitaa pitää ruveta tosiaan etsimään uutta joka tykkää läheisyydestä.

-ap

Vierailija
5/19 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
6/19 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että on kiva kuulla että on miehiä jotka ajattelevat näin! Taitaa pitää ruveta tosiaan etsimään uutta joka tykkää läheisyydestä.

-ap

Mullekin tollanen mies heti!

Vierailija
7/19 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellyyttä, kosketusta ja seksialoitteita molemmin puolin.

Rakastan niitä pieniä vaivihkaisia hipaisuja, halauksia takaapäin, suukkoja ja sitä kuinka mies välillä vain levittää käsivartensa kutsuen minut sinne rutistukseen.

Seksin suhteen meillä pelaa kehonkielellä kommunikointi täydellisesti. Tunnistan jo suutelutavasta milloin mies olisi sillä tuulella. Sitten voin joko vastata samalla tavalla tai vaihtaa kosketuksen hellempään jolloin toinen tietää, että nyt ei ole välttämättä seksifiilis, mutta läheisyysfiilis kylläkin. Sama toisinpäin. Usein käy myös niin, että läheisyysfiilis kutkuttelee seksifiiliksen esille.

Vierailija
8/19 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi sika mitään hellyyttä jakele

Vierailija
9/19 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi tällaista miestä.

Vierailija
10/19 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hellyyttä, kosketusta ja seksialoitteita molemmin puolin.

Rakastan niitä pieniä vaivihkaisia hipaisuja, halauksia takaapäin, suukkoja ja sitä kuinka mies välillä vain levittää käsivartensa kutsuen minut sinne rutistukseen.

Seksin suhteen meillä pelaa kehonkielellä kommunikointi täydellisesti. Tunnistan jo suutelutavasta milloin mies olisi sillä tuulella. Sitten voin joko vastata samalla tavalla tai vaihtaa kosketuksen hellempään jolloin toinen tietää, että nyt ei ole välttämättä seksifiilis, mutta läheisyysfiilis kylläkin. Sama toisinpäin. Usein käy myös niin, että läheisyysfiilis kutkuttelee seksifiiliksen esille.

Tämä voisi olla minun tekstiä. Yli 15v yhdessä, kyllä siinä on kehonkieltä oppinut tulkitsemaan. Seksielämä aktiivista vaikka on kaksi pientä lastakin, ehkä juuri siksi ettei läheisyys ole missään kohtaa kadonnut, ei silloinkaan kun lapset oli vauvoja ja seksi ei kiinnostanut tippaakaan.

Vierailija
11/19 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole miestä ollenkaan, kyllä kelpaisi

Vierailija
12/19 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei siltä vaikuta kun aloituksia on lähinnä jätettävistä sioista.

Vierailija
13/19 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kävellään käsi kädessä, nukutaan toisissamme kiinni, halaillaan ja hipsutellaan ja ohimennen kosketetaan. Mutta seksiä me ei harrasteta ollenkaan. Yhdessä 15 vuotta.

Vierailija
14/19 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen sanonut henkilölle älä lääpi pitää uskoa. Kun ei vaan ole yhteistä kemiaa. Se ei parane läppimisellä.Nainen ei ole esine.

Vierailija
15/19 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just eilrn mielessäni naureskelin, että jos joku näkis miten söpösti pidetään käsistä kii ku katotaan telkkua, niin naurais. Ikää 48v ja 57v :D

Vierailija
16/19 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstanaiset ovat katkeria inceleitä. Ei niillä miestä ole! :D

Vierailija
17/19 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Räkäsen peräaukolle ja runttaan penikseni sisään.

No sinussa ei naiset mitään menetä, jatka vaan rauhassa homosteluasi.

Vierailija
18/19 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
19/19 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Ei pystytä pitämään näppejämme toisistamme irti. Autoillessa mies aina laittaa käden mun reidelle tai pidetään käsistä kiinni. Ylipäätään pidetään jatkuvaa ihokontaktia tavalla tai toisella. Mies vetää syliin ja halailee, hieroo ja silittelee, pitää kaikin tavoin minusta hellyyttävän hyvää huolta (ja minä parhaani mukaan hänestä).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi