Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos olette sopineet jo jonkin koko perheen menon viikonlopuksi esim mökille, isovanhemmille ym. Ja lapsi saa kutsun

Vierailija
08.09.2022 |

kaverisynttäreille tuolle ajankohdalle, niin perutteko koko perheen menon vai jättääkö lapsi synttäreille menemättä?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun nyt itse olen jo niin vanha, että omat lapsetkin on aikuisia, niin olen tässä tavallaan aika ulkopuolinen.

Siitä kulmasta, voisin sanoa, että riippuu ihan lapsesta ja siitä mihin sitten ollaan perheen kanssa menossa.

Jos ollaan sovittu laskettelureissu pohjoiseen tai etelänmatka koko reissulle, niin luultavasti jäisi kaverin synttärit menemättä. Jos taas mennään mökillemme (niin kuin joka viikonloppu, kun mökki on 40 km päässä), niin ehkäpä tekisin järjestelyjä sen suhteen, että lapsi pääsee kutsuille. Jos kutsut on semmoset miljoonan lapsen Hesburger-kutsut, johon lapsi itskin suhtautuu vähän että ei nyt välttiks haluis, niin se vaikuttaa tietty päätökseen. Jos taas on kyse parhaan kaverin pyjamabileistä, jossa ollaan kotona yötä ja vaan kaksi parasta kaveria on kutsuttu, niin pyrkisin varmaan järjestämään (jos nyt ei ihan lentolipuista ole kyse). 

Parin parhaan kaverin vanhempien kanssa pyjamabileiden ajankohdasta neuvotellaan monesti etukäteen: me suunnitellaan tälläistä, sopiiko minnille viikolla x tai y. Eli vieraat, joiden toivotaan pääsevän paikalle, aikataulut voivat vaikuttavaa bileiden ajankohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla