Miksi jokaisen suomalaisen asumistuesta pitäisi leikata? Miksei leikata pk-seutulaisten järjettömien isoista asumistuista?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Miksi omistava luokka maksaa älyttömiä veroja, joilla maksetaan asumistuet, joilla rupusakki asuu omistavan luokan asunnoissa?
Ai sinäkö luulet olevasi jotain eliittiä?
Voidaan sitten samalla leikata myös pk-seutulaisten maksamista tukiaisista maaseudulle. Pärjäilkää omillanne.
Vierailija kirjoitti:
Voidaan sitten samalla leikata myös pk-seutulaisten maksamista tukiaisista maaseudulle. Pärjäilkää omillanne.
Maksa sinä vaan ihan itse se Kallion 1100e/kk maksava koirankoppi.
Asumistukea tarvis maksaa ollenkaan pk seudun ulkopuolelle. Maksakaa ite toista tonnia vuokraa joka kopista ja halvempia ei ole.
Koska ei haluta maksaa pk-seudun työssäkäyville kaikille niin isoa palkkaa, että sillä pystyy siellä asumaan.
Jo nyt siellä on ankara pula esim. päiväkotien työntekijöistä. Ja ennen muuta kaikenlaisista sijaisista palvelualoilla on pulaa. Ne ovat sellaisia töitä, että hälytys työnön voi tulla nopeallakin aikataululla, joten ei kovin kaukana voi asua. Ja toisaalta sellaisia, että tehdään mihin vuorokauden aikaan tahansa, niin pitää siksikin asua lähellä (joko hyvien julkisen liikenteen yhteyksien tai esim. pyörämatkan päässä), sillä autoon ei niillä palkoilla ole varaa.
Taas onnistuttiin saamaan köyhät suomalaiset vihaamaan toisia köyhiä. Jeps. Te keskiluokka ette ole mitään rikkaita. Te olette idioootteja.
Minulle sopii oikein hyvin kun erotus paikataan kuitenkin toimeentulotuessa.
Vierailija kirjoitti:
Maataloustukiaiset kokonaan pois. Asuntosijoittajilta verovähennysoikeus kokonaan pois.
Vierailija kirjoitti:
Asumistukea tarvis maksaa ollenkaan pk seudun ulkopuolelle. Maksakaa ite toista tonnia vuokraa joka kopista ja halvempia ei ole.
Aina voi ostaa oman asunnon, ei ole pakko olla vuokralaisena.
Miten jokainen suomalainen saa asumistukea?
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien tukia pitäisi leikata.
Ilmeisesti kirjoitusvirhe. Sehän on että "Köyhien tukia pitäisi leikata!"
Vierailija kirjoitti:
Miten jokainen suomalainen saa asumistukea?
Tai perustuloa? Asunnottomalle on hankala maksaa asumistukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina voi ostaa oman asunnon, ei ole pakko olla vuokralaisena.
Ei voi aina ostaa. Ei niitä euron hintaisia vanhoja kansakouluja kaikille riitä. Varsinkin jos sen pitäisi sijaita paikassa, josta pystyy myös käymään töissä.
Vierailija kirjoitti:
Taas onnistuttiin saamaan köyhät suomalaiset vihaamaan toisia köyhiä. Jeps. Te keskiluokka ette ole mitään rikkaita. Te olette idioootteja.
Vihaamisesta samaa mieltä, mutta älä nyt itse syyllisty samaan ja meitä kaikkia idiooteiksi hauku.
Asumistukijärjestelmä ongelma minusta ei ole se, että köyhiä tuetaan (sen hyväksyn), vaan se, että se on tulonsiirto veronmaksajilta asuntojen omistajien taskuun (mitä en kannata). Kyllä sille jotakin pitää tehdä, mutta ei niin, että köyhät köyhtyvät.
Itse olen aikoinaan saanut asumistukea, se tuli kyllä tarpeeseen silloin. Nyt en enää tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien tukia pitäisi leikata.
Ilmeisesti kirjoitusvirhe. Sehän on että "Köyhien tukia pitäisi leikata!"
Älkää ny sairaita unohtako...
Koska Suomi on demokratia ja leikkauksia on luvassa kaikille vähävaraisille, kun te tollot äänestätte keväällä kokoomusta Iltalehden aivopesem7nä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ja kaikki tuet pois hesan kulttuurilaitoksilta maksakaa itse. Ja pohjoisen vesivoima vain pohjoisen käyttöön.
Nordnetin mielestä keskiluokka on ku.sessa
Miksi omistava luokka maksaa älyttömiä veroja, joilla maksetaan asumistuet, joilla rupusakki asuu omistavan luokan asunnoissa?