Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvitteleeko joku, että joskus Helsingissä asutaan edullisesti?

Vierailija
08.09.2022 |

?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmaiseksi puolet siellä asuu niin kuin muuallakin. sossu maksaa

Vierailija
2/8 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuokralla on halpaa asua, kun sossu maksaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monessa kaupungissa olen asunut ja yhtä halpoja kaikki. Senttiäkään en ole itse maksanut ja töihin en mene.

Vierailija
4/8 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta asun itse luonnon keskellä maalla 100km Helsingistä remontoidussa rivarissa. Minulla on vuokra 298e ja se sisältää veden ja sähkön. En omista autoa sillä kauppa, kirjasto ja pankki löytyy täältä ja isommat asiat voi hoitaa kerran kuussa kaupungissa. Ei mitään kiinnostusta pääkaupunkiseudulle, enemmän säälittävä ne ihmiset jotka kuvittelee muuttavansa paremman elämän toivossa "isolle kirkolle". Helsinki on kuitenkin vain yksi hyttysen paska Itämeressä jos katsoo muita maailman suurkaupunkeja.

Vierailija
5/8 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kyllä. Meillä on vuokralla yhtiön kivijalassa tuottoisia liiketiloja joten vastike on ihan minimaalinen. Tuskin näitä muualla on kuin Helsingissä samassa mittakaavassa. Laina puolestaan on samanhintaista kuin muuallakin Suomessa. 

Vierailija
6/8 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kontulassa on asuttu ja tullaan asumaan edullisesti.

Vierailija
7/8 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti, kun maalaiset ovat niin katkeria meidän halvoista sähkölaskuista.

Vierailija
8/8 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin en tiedä, koko ikäni maksellut asuntovelkaa. toisaalta kaukolämpö ollut järkevän hintaista ja siit kun ekan asunnon ostin 400 000 markan hintaan, eli siis alle sadan tonnin, on nyt tultu tilanteeseen jossa mun osuus on 400 euroa.

Sähkölasku on kymppejä, kaukolämmön hinta varmaan vähän nousee ja vastikkeet sen mukana. Vastike on nyt noin 600 euroa ja asunnossahan on siis 128 neliötä. Autoa tarvitaan mökillä käymiseen, täällä kotikulmilla melkein fillarilla liikun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi