Lääkärit huolissaan kuningatar Elisabetin, 96, terveydestä perhe matkalla paikalle
https://www.is.fi/kuninkaalliset/art-2000009056915.html
Kuningattaren aika on tullut?
Kommentit (1235)
Lautumiaki tulee jo ennen kuolemaa, eli noi kädet vois kertoa siitä, että kuolema on lähellä, toki myös tipan jälkiä voi olla osaksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se taitaa olla nyt tosi kyseessä, kun lentokoneella saapuu lisää väkeä kuningattaren luokse.
2m ago15.53
A plane has just touched down at Aberdeen airport in overcast conditions, reportedly carrying seven members of the royal family.
BBC:n mukaan seitsemän kuningashuoneen jäsentä saapui hieman ennen iltakuutta Suomen aikaa Aberdeenin lentokentälle, josta on vielä tunnin ajomatka Balmoraliin.
Kone saapui Lontoon Northoltin lentotukikohdasta, eikä BBC:n tiedossa ollut, ketä sen kyydissä on.
--------------
Tuntiin tuskin ilmoitellaan mitään.
Livekuvaa näytetään lentokoneesta nyt bbc:llä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika noloa että Kate ei ole siellä. "Lasten kanssa" kotona.
Jos meghan olisi fiksu niin sekin olisi lasten kanssa kotona eikä tunkemassa Harryn mukana Balmoraliin.
Mutta kun on pakko yrittää olla se keskipiste ja "steal her thunder" jopa kuningattarelta.
Sinä ja muut meghanhulluthan hänestä taas keskipistettä teette.
Täh? Tuon ä m m ä n puolustelijathan niitä megan-hulluja on.
No ei ole. Vai oletko havainnut että puolustelijat ekana ilmestyvät näihin brittihoviketjuihin joissa aiheena ei ole Meghan ja Harry? Ei todellakaan.
Kyllä palstahulluiksi kutsutaan niitä jotka joka välissä ottavat esiin tai aloittavat uusia ketjuja stalkkauksensa tai pakkomielteensä kohteesta, ja kyllä ne perinteisesti on av:lla olleet niitä jotka Megsua ja Harrya haukkuvat.Ai niinkö päin tämä meneekin kuten Sannan aknssa että ne MUUT tekevät ne virheet vaikka Meghanhan tässä haukkui olantakaa niin Philipit kuin koko Kuningattaren hovon ja väen.
mene nyt sinne hoitoosi siitä jankuttamasta
Vierailija kirjoitti:
Boris ja Lizz oli sitten viimeiset pääministerit
Ja Lizz vastustaa monarkiaa.
Vierailija kirjoitti:
Jännä. Vuoden alussa sanoin täällä, että loppukesästä lähtee.
Olen myös sanonut, että tämän vuoden ensitreffit alttarilla -pareista kukaan ei jatka yhdessä vuotta pidempää.
Ja että Trump pääsee ensi vuonna vankilaan.
Kerro vielä, milloin Ukraina voittaa sodan ja milloin Putin päästetään päiviltä.
Koneessa oli ainakin Harry, Mehgan ja Andrew.
Wikipediaan oli joku jo merkinnyt tämän päivän kuolinpäiväksi, siis suomalaiseen.
Eipä ollukaan meghan ja harry koneessa, vaikka niin luultiin
https://www.iltalehti.fi/kuninkaalliset/a/443f27a3-3e6c-4ce1-865c-6439c…
Kuvassa vasen leuka ja kaula musta.
Ei ollut Harrya eikä Meghania koneessa
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut. Tai sitten puhutaan eri koneesta. Bbc:tä katon minä.
Vierailija kirjoitti:
Lautumiaki tulee jo ennen kuolemaa, eli noi kädet vois kertoa siitä, että kuolema on lähellä, toki myös tipan jälkiä voi olla osaksi
Ei lautumia tule siinä vaiheessa kun ihminen on jaloillaan ja esiintyy kameroille niin kuin Ellu eilen.
Portista meni juuri sisään auto, jossa luki Secret Garden ja siinä oli kukan kuvia.
Kukkavihkoja kyydissä?
Charles ja Camilla
Edward ja Sophie ja 2 lasta
Andrew ja tyttäret 2
Anne ja sen mies ja on Annellakin 2 lasta
William
sitten on Harry ja Meg roikkuu perässä - kuvaavatko Netflixiä
Vierailija kirjoitti:
It's not known who exactly is on the flight from RAF Northolt, although we know that Prince William, Prince Harry and Meghan, Prince Edward and Sophie, and Prince Andrew are all travelling to Balmoral.
Aberdeen airport is about an hour's drive from Balmoral Castle.(BBC)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut. Tai sitten puhutaan eri koneesta. Bbc:tä katon minä.
Kone, jossa on 7 perheenjäsentä. Tämä DM:n mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elisabet on mun neljästoista serkku. Onko täällä muita etäisiä sukulaisia seuraamassa?
Kyllä, kaukainen sukulainen olen.
Vain AV:lla. Minä sentään olen vain tavallinen numeroani mainitsematon serkku tavis suomalaista ylhäis aatelistoa Te olette jo ihan muissa sfääreissä.
Mä en ymmärtänyt tästä viestistä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä. Vuoden alussa sanoin täällä, että loppukesästä lähtee.
Olen myös sanonut, että tämän vuoden ensitreffit alttarilla -pareista kukaan ei jatka yhdessä vuotta pidempää.
Ja että Trump pääsee ensi vuonna vankilaan.
Kerro vielä, milloin Ukraina voittaa sodan ja milloin Putin päästetään päiviltä.
Kiitos kysymästä. Putinista päästää tammikuussa-helmikuussa, kun venäläiset kyllästyy. Helmikuun vallankumous ns. vaikka ei uusi johtokaan häävi ole. Ukrainassa sotatoimet loppuu huhtikuussa, kun viimeiset venäläiset upseeritkin lopettaa. Rankka talvi tulossa kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
It's not known who exactly is on the flight from RAF Northolt, although we know that Prince William, Prince Harry and Meghan, Prince Edward and Sophie, and Prince Andrew are all travelling to Balmoral.
Aberdeen airport is about an hour's drive from Balmoral Castle.(BBC)
Harry ja Meghan eivät poistuneet koneesta
BBC:n mukaan aiemmin William oli silloin matkalla Skotlantiin. Lapset aloittivat ensimmäistä päivää uudessa koulussa ja Catherine jäi heidän kanssaan. Ei ole kerrottu, ketkä seitsemän suvun jäsentä saapuivat juuri lentokentälle tunnin ajomatkan päähän.