Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiva syksy ja talvi tulossa pihin miehen kanssa!

Vierailija
08.09.2022 |

Mies on alkanut korottamaan ääntänsä jos joku perheenjäsen pitää muka liian kauan aikaa jääkaapin ovea auki. Jos pesee käsiä, niin kyttää ettei vaan mene liikaa vettä eikä ainakaan lämmintä. Kävi "kuristamassa" vedentuloa/lämpöä niin ettei esim. pannun tiskaamisesta meinaa tulla mitään jne. Juu, ymmärrän että lämmityskulut tulee meilläkin nousemaan joku päivä mutta jotain rajaa! Mies on nykyisin kuin persuksiin ammuttu karhu. Hokee jatkuvasti mitenkä kaikki on kallistunut jne. Taloudellisesti meillä menee kuitenkin ihan hyvin. Pärjätään ihan normaalisti. Tämmönen jatkuva meuhkaaminen on tosi inhottavaa kuultavaa. Mites teillä muilla?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tienaatko itse mitään?

Vierailija
22/23 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvin paljon isältäni. Varmin tapa saada huudot oli raottaa jääkaapin ovea yli sekunnin ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihit ihmiset tulee luultavasti ihan hulluiksi tänä talvena. Jestas sentään, kun saa nyt pihistellä oikein urakalla kun sähkö on kallista. Oikeasti onkin kallista, mutta minusta joku raja sentään kaikella. Onneksi olen eronnut ja asun yksinäni, kulutan siis ihan omia rahojani ja voin ihan itse pohtia minkälainen sähkön säästäminen on vielä järkevää: olen mm. päättänyt pärjätä viileämmässä (mulle 21 astetta on siis viileää, mutta enköhän totu siihen, makuuhuoneissa sitten ehkä n. 20 astetta), hyödynnän enemmän ilmalämpöpumppua, en lotraa suihkussa pitkään ja valoja nyt olen aina sammutellut ahkerasti.

Mutta minäkin harjoittelen syyskuussa, kuten tuossa joku muukin tekee ja vertaan sitten viime vuoden syyskuuhun, että mitä tuo lämmön pitäminen 21 asteessa tarkoittaa (en tosin muista oliko viime vuonna kuinka lämmintä syyskuussa, nythän on suht viileää ollut). 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi