Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanokaas nyt, mikä juttu tämä nyt on? Foliohatut vaahtoavat nyt lentokoneiden ns. jättövanasta eli siitä valkoisesta vanasta

Vierailija
08.09.2022 |

Olen törmännyt viime päivinä eri keskustelupalstoilla yms. keskusteluihin, joissa foliohatut vaahtoavat näistä taivaalle jäävistä lentokoneen vanoista. Mitä ne ajattelevat, että sieltä lasketaan meidän päällemme??? Kertokaas nyt, viisaammat... Olen ymmälläni.

Kommentit (48)

41/48 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri alkoi foliohatuksi. Myöhemmin kuulin että hän sairastaa harhaluuloisuushäiriötä. Tämmöinen voi olla taustalla jos älykäs ja hyvin koulutettu ihminen sortuu salaliittoteorioita.

Vierailija
42/48 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ikivanha follariläppä 90-luvun lopulta. KUKAAN näistä ei KOSKAAN vastannut silloin mun yhteen kysymykseen: kun spreijaat koko planeetan (vesistöt, eläimet, ihmiset, ilmakehän, maaperän jne.) niin mille planeetalle se eliitti sitten muuttaa asumaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä aiheesta löytyi ainakin ennen koronaa tietoa  esim. myös Ilmatieteenlaitoksen sivuilta, joten ei ole 100%:sti huuhaata. Esim. USA:ssa on jo kauan tehty sadetta viljelyksille eli muokattu ilmastoa.

Sateenviljely on vanha tekniikka - muokattu säätä paikallisesti. Ilmasto ei sillä muutu.

Suihkujuovat ja niiden ympärille muodostuneet konspiraatioteoriat ovat muuta.

Vierailija
44/48 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ikivanha follariläppä 90-luvun lopulta. KUKAAN näistä ei KOSKAAN vastannut silloin mun yhteen kysymykseen: kun spreijaat koko planeetan (vesistöt, eläimet, ihmiset, ilmakehän, maaperän jne.) niin mille planeetalle se eliitti sitten muuttaa asumaan?

Elon Musk työstää ratkaisua.

Vierailija
45/48 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä salaliittoteoria alkoi jo 1980-luvun alussa.

Alkaa foliohatuilla olla tylsää jos taas mennään tämän asian pariin... no kaikkien rokotettujen piti kuolla kahden vuoden sisään rokotteen saamisesta joten varmaan haluavat vain unohtaa asian. Weffi jututkin vähentyneet ja taas mennään Yk:n Agenda 21 salaliitoissa.

Twitterissäkin ainoastaan kaikista sekopäisimmät hohkaavat rokotteista.

Vierailija
46/48 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on vettä. Pelkääköhän se sadettakin?

Vedelläkö ne suihkumoottorit käy?

Ne on moottoreita, joissa on pakokaasupäästöjä. Ok? Pakokaasupäästöt eivät ole puhtaita. Ok?

Viimeistään sateella ne päästöt tulee alas asti.

Ja niistä päästöistä se vesi kiteytyy ja näyttää valkoiselta vanalta siellä taivaalla. Eli nekö suihkarit ei sitten saastuta, joista sitä vanaa ei jää? Kun lentävät niin alhaalla ilmakehässä, että se vesi ei enää jäädy? Vai mikä sulla oli tässä se logiikka?  Kyllä, kaikki polttomoottrivempeleet saastuttaa ilmaa, ei ole mikään salaisuus tämä, mutta se valkoinen vana taivaallaei ole siitä todiste, vaan arvaa mikä? No ilmastonlämpeneminen..

Jos lukisit kommentista vain sen, mitä siinä lukee, et todennäköisesti alkaisi näperrellä typeryyksiä.

Kommentoin kommenttiin "Se on vettä. Pelkääköhän se sadettakin?".

Tuohon kommenttiin minä kirjoitin kommenttini. En kirjoittanut sanaakaan siitä, että nuo päästöt saastuttaa/ei saastuta. Tottakai ne saastuttaa, koska se lentokone ei lennä veden voimalla.

Se valkoinen ei ole todiste ilmastonmuutoksesta, vaan siitä, että korkealla ilma on pirun kylmää. Kun siihen syötetään kuumia pakokaasuja, ne höyrystyvät ja muuttuvat näkyviksi, valkoisina. Auton pakokaasut näkyvät samalla tavalla pakkasella.

Sovitaanko niin, että koitat ajatella ensin ja sitten vasta latelet i dio ottimaisuuksia?

Vierailija
47/48 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolestuttavaa jos ne moottorit pätkii näin.

Vierailija
48/48 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi julkkikset ja rikkaat rakennuttaa itselleen bunkkereita?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi