En osaa päättää tekisinkö tänään nakkikastiketta ja muusia vai itsetehtyjä hampurilaisia
Kumpaankin olisi ainekset. Toisaalta huomenna on perjantai niin olisiko huomenna hampurilaispäivä ja tänään nakkikastiketta ja muusia. Mitä mieltä mammat on?
Kommentit (11)
Parempi kun et tee kumpaakaan vaan paastoat.
Burgerit parempia, säästä ne huomiseksi.
Joo kuulostaa hyvältä, että tänään nakit ja muusi ja huomenna hampparit
Alkoipas tehdä mieli perunamuussia. En ole aikoihin syönyt, mutta kai noista perunoista ja muussia saa ( omasta maasta on nyt syöty)
Itsetehdyt hampurilaiset kuulostaa hyvältä. Mitä laitat niihin?
Teetkö itse pihvit ja sämpylät?
Mulle maistuisi just nyt burgerit mielummin
Vierailija kirjoitti:
Joo kuulostaa hyvältä, että tänään nakit ja muusi ja huomenna hampparit
Alkoipas tehdä mieli perunamuussia. En ole aikoihin syönyt, mutta kai noista perunoista ja muussia saa ( omasta maasta on nyt syöty)
Nyt saa jo tosi hyvää muussa. En muuten tee koskaan muussa jauhoisesta perunasta, vaan yleisperunasta. Laitan myös aina nesteeksi maidon ja kaadan keitinveden pois, paljon voita ja sopivasti suolaa, niin nam!
Ei vaan mureketta. Mureketta, muussia ja suolakurkkuja. Ja ovi kiinni kun alat paistamaan ettei käry leviä koko huusholliin.
Me päätimme tehdä tänään Subway-tyyppisiä täytettyjä patonkeja. Olen jo ostanut niitä paistovalmiita patonkeja ja sitten teen mm. tonnikalatäytettä, terijaki-kanatäytettä ja muitakin täytteitä.
Syö suklaata, niin mäkin.
Superpäiviltä saa 10 eurolla 5 levyä!
Nakkikastike tietysti ja suolakurkkuja. Jumppaa ja ulkoilua.