miksi hanoi tekee jälleen paluun?
mitä me olemme tehneet, että joudumme jälleen todistamaan tätä kärsimysnäytelmää? miksi hanoi tekee paluun jälleen? eikö papat voisi alkaa keräilemään vaikka postimerkkejä. Hanoi oli menestynyt bändi vain Michaelin unelmissa. Sillä ei ole yhtään hittibiisiä missään päin maailmaa. Ihan tavallinen kellaribändi, ainoa erikoisuus oli se että pojat meikkasi.
Kommentit (73)
Hei, Andyn 30 donaa takataskussa tv-haastattelussa kasarilla. Olihan se nyt cool :)
Vierailija kirjoitti:
Hei, Andyn 30 donaa takataskussa tv-haastattelussa kasarilla. Olihan se nyt cool :)
30 donaa viitannee 30 tuhanteen markkaan - 30 dollariin? Pakko tarkistaa :D :D
Kyllä se 50-60 vuotiaita, samanikäisiä liikuttaa. Että virtaa löytyy vieläkin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän Hanoi Rocks oli kansainvälisestikin iso nimi 80-luvun alkupuolella. Razzlen kuolema ja Sam Yaffan lähtö bändistä olivat silloin liikaa, ja Andylla lähti heroiinin kanssa mopo aivan käsistä. Ei muilla suomalaisilla bändeillä ollut tuohon aikaan mitään asiaa tämän maan rajojen ulkopuolelle musiikkia tekemään. Myöskin sellainen hyvinkin vaatimaton rokkipumppu kuin Guns N' Roses diggaili Hanoita. Mike pääsi Gunnareiden levyllekin soittamaan ja äänitti myöhemmin duetonkin Axlin kanssa.
Hurriganes. Aitoja staroja ja huippumusiikkia. Ilman kenenkään apua olivat ainakin ruotsissa kova bändi. On vielä tänä päivänäkin huippumusaa. Ei ollut kenelläkään iskää radiossa töissä. Ja ainakin Remu ihan köyhistä oloista nousi tähtiin, arvostan!!
Pojat rokkaa edelleen, ja entistä tykimmin nyt kun ovat raitistuneet.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se 50-60 vuotiaita, samanikäisiä liikuttaa. Että virtaa löytyy vieläkin.
Sinänsä tuo olis kyllä nostalgista, koska ensimmäinen bändipaitani oli Hanoi Rocks -paita, kun taisin olla 7v, c-kasettia kuunneltiin ja Suosikin juliste oli seinällä.
Vierailija kirjoitti:
Pääsehän jauhojengi bäkkärille?
Eikös jauhojengi kuuntele jotain JVG:tä ja muuta sellaista paskaa?
Vierailija kirjoitti:
Eikö heille, ketkä ovat eläessään jotain saavuttaneet niin voisi antaa arvoa heidän syntymäpäivänään.
Jotenkin turhaa kommentointia, kun suurinosa arvostelijoista on itse todennäköisimmin tyhjäpäitä, jotka eivät ole koskaan saavuttaneet mitään ja olettavat selvästi asioita, mitkä eivät edes pidä paikkaansa.
Vaikken itse kuuntele Hanoin musiikkia, tiedän sen merkityksen monelle nykybändillekin, jonka esikuva Hanoi on ollut, ja nimenomaan jossain muualla kuin täällä meillä Suomessa.
Ja monelle sinä olet se tyhjäpää. Riippuu aina katsantokannasta.
Toivottavasti Andy ei ole mukana sekoilemassa. Kuvottava tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Andy ei ole mukana sekoilemassa. Kuvottava tyyppi.
Oleellinen osa bändiä ja sen historiaa, joten totta ihmeessä hän on siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vähän soittelevat yhessä Michaelin synttäreillä.
Fagerholmin poika täyttää 60 vuotta. Muut bändin jäsenitkin voi vielä hengissä, jotta reunioni voidaan uskottavasti toteuttaa.
Olin teininä 80- luvulla Hanoi fani se oli yksi suosikeistani. Nyt aikuisiällä muut yhtyeet ovat pysyneet suosikkeinani, mutta Hanoin kohdalla ihmettelen suuresti miten olen voinyt tykätä heidän musiikistaan tai edes fanittaa heitä, kun omasta mielestäni heistä ei sitten koskaan tullutkaan mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt tuon alkuperäisen Hanoi Rocksin livenä vuonna 1982. Se oli tuon ajan Suomessa jotakin aivan ennen näkemätöntä, upeaa ja ihmeellistä rockia. Tekivät lähtemättömän vaikutuksen.
Mutta siitä on 40 vuotta. Nyt lähinnä vain hirmuinen myötis tulee tuosta touhusta, tai ainakin Andysta.
Antaa nyt aitojen rokkareiden olla sitä loppuun asti. Onhan Keith Richardskin elänyt varmaan jo 400 vuotta, mutta edelleen äijä on sama rokkari. Viimeisiä lajissaan.
Richards onkin kohtelias eikä mikään haistattelija, vaikka hänellä jos jollakin olisi varaa siihenkin.
Vierailija kirjoitti:
Hanoilla on kyllä aika vähän jonkin 11th street kidsin tasoisia hyviä biisejä. Andyllä strung out ja olikohan muita.
En tiedä muita kuin tämän, ja sekin on sooloajoilta:
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt tuon alkuperäisen Hanoi Rocksin livenä vuonna 1982. Se oli tuon ajan Suomessa jotakin aivan ennen näkemätöntä, upeaa ja ihmeellistä rockia. Tekivät lähtemättömän vaikutuksen.
80- luvulla oli suosikki täynnä Hanoin näköisiä bändejä. Se oli sitä aikakautta. Mahtui 13 tusinaan ja osa niistä on tehnyt pitkän ja hienon uran soittavat vielä tänä päivänä ja osa niistä on vielä tänä päivänäkin suosikkejani.
Ja keikka on loppuunmyyty! VOI VITT*! No.. täytyy toivoa että kuten moni muukin bändi, pitävät ylimääräisen keikan kun suosio on niin suuri. Hanoi rocks on paras bändi mitä koskaan on ollut! Nimenomaan se aito alkuperäinen 80-luvun Hanoi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta siitä on 40 vuotta. Nyt lähinnä vain hirmuinen myötis tulee tuosta touhusta, tai ainakin Andysta.
Antaa nyt aitojen rokkareiden olla sitä loppuun asti. Onhan Keith Richardskin elänyt varmaan jo 400 vuotta, mutta edelleen äijä on sama rokkari. Viimeisiä lajissaan.
Tulee mieleen Pirates of Caribbean elokuva, missä Keith esitti Jack Sparrown isää ja kuinka jotkut ihmetteli, että miten joku vanha patu matkii Deppiä 🤣🤣🤣
Mitä sinä selität. Opitko uuden sanan, jota pitää tunkea joka paikkaan?