Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Jumala käskee?

Vierailija
08.09.2022 |

Auktoriteettikammoisena ihmisenä olen ihmetellyt sitä, että jos Jumala on antanut ihmiselle vapaan tahdon, niin miksi Jumala käskee ihmisiä, eikä sen sijaan anna ohjeita?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gud har finskspråkiga gener och klarar därför endast av att kommendera?

Vierailija
22/27 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin muuten itsekin lapsesta asti auktoriteettikammoinen, mutta oikeasti vaan kaipasin sisäisesti jotain luotettavaa oikeaa auktoriteettia, ja löysin sen Jumalasta. Huom: en löytänyt sitä kirkosta tai papeista, vaan JUMALASTA. 

Aamen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Euthyfronin dilemma.

Vierailija
24/27 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käskeköön. Pakkoko sun on todella? Jos et usko jlaan, niin tämäkin ongelma poistuu.

Vierailija
25/27 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käskeköön. Pakkoko sun on todella? Jos et usko jlaan, niin tämäkin ongelma poistuu.

Ihmisen elinpäivät ovat  70v,tai 80+ jos kestää.

Vierailija
26/27 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska pronssikautena oli patriarkaatti joko käski. samat ihmiset myös laativat Raamatun

Vierailija
27/27 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat Jumalan tuotteita, ja sellaisina alisteisia. Jumala käskee ja Jumala rankaisee, jos ei käskyjä noudateta. Itsekin vihaan kaikkea käskyttämistä, mutta Jumalalle alistun, koska tiedän, että Jumalan ulkopuolella on vain kauhua ja pimeyttä. Koska Jumalan käskyjen takas paljastuu rakastava Isä niille, jotka häntä rakastavat takaisin. Siinä on se ihmisten vapaa tahto: rakastaa Jumalaa ja elää ikuisesti ilossa tai vihata Jumalaa ja kitua ikuisesti hänen poissaolonsa aiheuttamassa tyhjiössä. Itse valitsen mieluummin olla voittajan puolella. Eli Jumalan.

Otan osaa teille, jotka ette tätä todellisuutta usko tai hyväksy.