Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sointu Borg on vahva, upea nainen!

Mies47
08.09.2022 |

Sointu Borg on vahva, upea naisellinen nainen joka uskaltaa olla sitä mitä on! Se ei varmasti ole helppoa tässä nyky-Suomessa. Hyvä, että toi myös esille epäkohdat liittyen Diili-ohjelmaan ja Joojoohon. Ihailen häntä! Tällaisia vahvoja oman tiensä kulkijoita tarvitaan jotta tämä maa saadaan nousuun.

Kommentit (85)

Vierailija
41/85 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suotta ei valittu Sointua vuoden Eevaksi. Suon hyvin sen kunniamaininnan hänelle. 

Vierailija
42/85 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se turhake sun kanssasi hässi vaikka kuinka kehuisit :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/85 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä takia tämä on saanut niin paljon huomiota mediassa?

Pelkästään siksi koska on transgender, ja ollut tosi-tv:ssä???

Vierailija
44/85 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä vahvuudestaan ja muista ominaisuuksistaan mitään, mutta mielelläni touhuaisin jalkovälissään.

Vierailija
45/85 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee tästä mieleen epäonnistuneet roikkuvat Viron pallosilikonit ja epäonnistuneet pattiset Viron täytehuulet. Ja blondattu tukka. Pääsi julkisuuteen mollaamalla Jaajoa (?) tai jotain julkkismiestä.

Jonkun räppärimiehen kanssa taitaa asua?

Vierailija
46/85 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä, että monet vihaa Sointua täällä, mutta minä en keksi yhtäkään syytä vihata sitä. Onko se joskus haukkunut jotain ihmistä? En oikeasti muista tai tiedä. On vaan aika erilainen tyyppi kuin monet ja se tuntuu riittävän siihen, että ihmisiä ärsyttää.

Kateutta se on. Naiset kateellisia sellaiselle, joka uskaltaa olla rohkeasti mitä on ja on vielä kaunis.

Vierailija
47/85 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sointu itse taitaa nostella täällä ketjua. :D

Säälittävää.

Vierailija
48/85 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naama täynnä botoxia ja ikää 30v?

Vierailija
49/85 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pallo silikoonit jo kovin hennossa kropassa vain näytä kovin hyvältä.

Vierailija
50/85 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se turhake sun kanssasi hässi vaikka kuinka kehuisit :D

Nyt luulet luulojas. Jos liki 80v mummo kehuu, niin ketä se loukkaa? Äänestin Sointua vuoden Eevaksi ja niin teki moni muu. 

Vierailija
51/85 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä, että monet vihaa Sointua täällä, mutta minä en keksi yhtäkään syytä vihata sitä. Onko se joskus haukkunut jotain ihmistä? En oikeasti muista tai tiedä. On vaan aika erilainen tyyppi kuin monet ja se tuntuu riittävän siihen, että ihmisiä ärsyttää.

Kateutta se on. Naiset kateellisia sellaiselle, joka uskaltaa olla rohkeasti mitä on ja on vielä kaunis.

Onko tuo trans, ja miksi Naiset olisi kateellisia siitä?

Vierailija
52/85 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niitä joka tullut kuuluisaksi, huomattavasti kuuluisampien miesten avulla?

Seiskajulkkis-osastoa mun mielestä. Tuskin olisi päässyt Seiskaankaan ellei kuuluisat tv-miehet olis ottaneet mukaan ohjelmaan ja eikö se seurustele julkkismiehen kanssa?

Vierailija
53/85 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naama täynnä botoxia ja ikää 30v?

ja huulet ylitäytetty pukamaisen näköisiksi ja roikkuviksi, saako tuollaisista vuosikausia liika täytetyistä enää ihmisen huulten näköisiä millään keinolla vai pitääkö turvautua kirurgin apuun?

Vierailija
54/85 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehopositiiviset täällä vauhdissa? 

Vierailija
55/85 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ota kantaan Sointu Borgin puolesta eikä vastaan, mutta minua aina hämmästyttää miten hänenkaltainen tulee hyvästä ja sivistyneestä perheestä( isä ja isoisä taisivat olla professoreita?) Jos katsoo hänen ulkonäköään ja ulosantiaan niin luulisi perheen olevan joku wt Kontulasta. Toinen henkilö, jota jaksan aina ihmetellä on Jone Nikula. Olin hyvin hämmästynyt, kun luin että Nikulan perhe oli kulttuuriperhe.

No suvun siivillä he ovatkin telkkarissa. Ei ne kontulan weeteet pääse telkkariin. Ne notkuvat siellä lähiräkälöissä...

Suomessa näyttelijät ja julkkikset ovat melkein kaikki sukua keskenään. 

Vierailija
56/85 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että hankala ihminen.

Mut jos olisi mies kuten Joojo niin olisi vain määrätietoinen. Nää on niin nähty.

Näen määrätietoisen naisen aivan erilailla. Nyt on Yhteishyvä ottanut muovisen Sointun pakinoitsijakseen. Voi hyvänen aika. Kuka seuraavaksi...? Sen tiedän ettei se ainakaan tule olemaan kukaan aito, ahkera, ujo, sitkeä ja tavallista kunnollista elämää arvona pitävä suomalainen. Luultavasti joku vasemmistolainen feministi.

Vierailija
57/85 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Analyysini mediassa nähdyn perusteella: Älykäs ja kyvykäs henkilö, jolla jonkinasteinen narsistinen persoonallisuushäiriö ja sokeana pisteenä kyvyttömyys nähdä itsensä ulkopuolisen silmin. Ei ymmärrä milloin kaivaa kuoppaansa yhä syvemmäksi. Me too- aika antanut suojan siltä, että ei kuule totuutta itsestään riittävän suorasanaisesti ulkopuolelta. Vahva tuntuma, ettei meistä tulisi ystäviä. Tunne olisi varmastikin molemminpuolinen.

Yhteishyvä uusi kolumnisti kuten F. Luulin lehden olevan poliittisesti sitoutumaton.

Vierailija
58/85 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpöä koko muija.

Vierailija
59/85 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin aikaisemmin tänä vuonna tilaisuudessa, jossa tää nainen toimi puhujana. En tiennyt tästä naisesta mitään etukäteen; en ole somessa, ja en katso enää tv:tä tai lue iltapäiväpskojen klikkiotsikoita. Eli minua vähän häiritsi se, ettei hän missään vaiheessa esitystään esitellyt itseään, koulutus- tai työtaustaansa. Yleensä kuitenkin puheet ja esitykset aloitetaan esittelyllä. Hän siis lähti siitä olettamuksesta, että kaikki tietävät, kuka hän on. Toivoisin, että järjestäjät miettisivät tarkoin, kuka heidän tilaisuuteensa otetaan puhumaan. Ymmärrän kyllä, että nykyään halutaan vaan huomiota, mutta kun jotkut meistä kuulijoista haluaisi kuunnella oikeita asiantuntijoita eikä mitään tyhjäpäitä, jotka keskittyvät puheessa siihen, kuinka hankkivat silikonit. Ei sillä tiedolla ole mitään arvoa mulle kuuntelijalle (ja jos joku haluaa kuunnella tuosta aiheesta, niin löytyy varmaan jotkut toiset tilaisuudet sitä varten). Eipä siitä puheesta paljoa jäänyt mieleen. Ehkä se, miten hän korosti että on hienoa olla itsekäs. Okei, no, ottaen huomioon että nykymaailmassa ihmisillä ei ole enää käytöstapoja ja kukaan ei mitään muuta ajattelekaan kuin itseään, niin ehkä voisi kannustaa ihmisiä toisenkinlaiseen käytökseen ja ajattelutapaan. Eikä tää muija ole mikään "oman tiensä kulkija". Päinvastoin, valitsi sen niin monelle tietyntapaiselle naiselle tyypillisen tien. Harmittaa vaan että yhä enemmissä määrin jotkut julkkikset saavat näitä puhujakutsuja tilaisuuksiin, ja heillä ei ole mitään annettavaa, ei mitään asiantuntijataustaa yms. Ja sitten vievät sen tilaisuuden joltain sellaiselta, kuka oikeasti olisi hyvä esiintyjä ja puhuja.

Vierailija
60/85 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säynätsalo kirjoitti:

Sointua olis kiva vetästä viikseen.

Onko sillä viikset?

Monissa lehtikuvissa olen katsonut, että hänellä on viikset. Turvotetut huulet antavat varjon ja hän näyttää mieheltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä