Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sointu Borg on vahva, upea nainen!

Mies47
08.09.2022 |

Sointu Borg on vahva, upea naisellinen nainen joka uskaltaa olla sitä mitä on! Se ei varmasti ole helppoa tässä nyky-Suomessa. Hyvä, että toi myös esille epäkohdat liittyen Diili-ohjelmaan ja Joojoohon. Ihailen häntä! Tällaisia vahvoja oman tiensä kulkijoita tarvitaan jotta tämä maa saadaan nousuun.

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vain kysymys, kerro yksikin tapa millä Sointu Borg on auttanut saamaan Suomea nousuun? Ja nyt ei lasketa, niiden setämiehien pikkupippeleitä, jotka kuolaa hänen instatiliä.

Tarkennus kuolaa niitä silareita niistä instakuvista, kasvoissa ei ole paljon katsomista. Enemmän päin vastoin,

Vierailija
22/85 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono itsetunto hänellä on, jota yrittää peittää rumalla kielenkäytöllään ja seksikkäällä pukeutumisella. Ei jatkoon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi Sointu!

Vierailija
24/85 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät tissit ja muutenkin kaunis nainen.

Vierailija
25/85 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollakin tapaa julkisuushakuinen ihminen. No, tässä nykymaailman menossa heille kyllä löytyy duunia.

Vierailija
26/85 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säynätsalo kirjoitti:

Sointua olis kiva vetästä viikseen.

Sua olisi kiva vetästä turpaan idioottimaisesta kommentista.

Vierailija
27/85 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin ärsyttävä akka tuo sointu

Aina nokka pystyssä arvostelemassa toisia. Katsoisi peiliin ja puhuisi vasta sitten.

Vierailija
28/85 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sointu uskaltaa olla mitä on. Pisteet siitä!

Vierailija
29/85 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ei varsinaisena tunneälykkönä voi pitää, lyö päätään mediaseinään ihan tampereen mitalla.

Vierailija
30/85 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele Sointua kenekään puolisoksi  on avopuoliso kuulemma,lähiomaiseni käyttäytyy samoin ja 5 miestä kokeillut Äiti ei lastaan hylkää vaikka yhteen ottaa ja kuukausia tapaamatta .Ammatti ihmiset sanoo koti kasvatus ,äitini ,veljeni, lapseni isä täydellisiä mutta kaikki mitä suustaan päästäävät täyttä puppua ja eikä kyetä töissä oleen tai jos jotain kehutaan saa kuulla vääristelyyttä totuutta .Raha asiat hunginolla ,syy muiden kun laskut piilotetaan mitä haluatte kuulla lisää . Borgin pisteet meni päin naamaa ja nyt säälipisteitä hakee .Pois kilpailusta pliis .

Vierailija
31/85 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi seisomaan kun ajattelin Sointua

Vierailija
32/85 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu selkälihakset vähän kramppaa niin tarvitsee heti ambulanssin. No, hän ei ole koskaan edes synnyttänyt. Toipuminen rintaimplanttileikkauksesta on varmaan ollut elämän suurin vastoinkäyminen.

Tavissuomalainen ottaisi Buranan ja jatkaisi nukkumista.

Vierailija
33/85 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mihin Sointu tähtää elämässään, mutta itselleni on hänestä jäänyt mieleen "ei järvi soutamalla kulu", silikonirinnat, keskisormi pystyssä, selonteko itsetyydytyksestä "Minulla on taitavat sormet" ja vääryyksiä esille tuominen. Vaikutelma näiden ulostulojen perusteella on valitettavasti sivistymätön ja näköalaton.

Vierailija
34/85 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ota kantaan Sointu Borgin puolesta eikä vastaan, mutta minua aina hämmästyttää miten hänenkaltainen tulee hyvästä ja sivistyneestä perheestä( isä ja isoisä taisivat olla professoreita?) Jos katsoo hänen ulkonäköään ja ulosantiaan niin luulisi perheen olevan joku wt Kontulasta. Toinen henkilö, jota jaksan aina ihmetellä on Jone Nikula. Olin hyvin hämmästynyt, kun luin että Nikulan perhe oli kulttuuriperhe.

Uskalla raaputtaa pintaa syvemmältä, niin et hämmästy niin usein. Minulla on tuntuma, että he osaavat kommunikoida eri lähtökohdista tulleiden kanssa eri tavoin. Ja uskaltavat tuoda persoonallisuuttaan esille.

Vierailija
35/85 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tekemällä tehty kun kuitenkin aivan tyhjästä sitten tullut ja silikonit näyttää hyvin oudoilta hoikassa kropassa?

Vierailija
36/85 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin Sointu tähtää elämässään ja työurallaan ja miksei hän ole siellä mitä tavoittelee? Vai ajelehtiiko hän vaan keskisormi pystyssä? Tämä tulee Soinnusta mieleen.

Vierailija
37/85 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla painava pää, kun on tuommoinen kenokaula. Jo diilissä kiinnitin

huomion kenokaulaan, kun ei pysy pää pystyssä. Aina kallellaan jompaan

kumpaan suuntaan.

Vierailija
38/85 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ota kantaan Sointu Borgin puolesta eikä vastaan, mutta minua aina hämmästyttää miten hänenkaltainen tulee hyvästä ja sivistyneestä perheestä( isä ja isoisä taisivat olla professoreita?) Jos katsoo hänen ulkonäköään ja ulosantiaan niin luulisi perheen olevan joku wt Kontulasta. Toinen henkilö, jota jaksan aina ihmetellä on Jone Nikula. Olin hyvin hämmästynyt, kun luin että Nikulan perhe oli kulttuuriperhe.

Uskalla raaputtaa pintaa syvemmältä, niin et hämmästy niin usein. Minulla on tuntuma, että he osaavat kommunikoida eri lähtökohdista tulleiden kanssa eri tavoin. Ja uskaltavat tuoda persoonallisuuttaan esille.

Sointu on hieman epätyypillinen ulkoisesti taustaansa nähden, mutta fiksu hän on ja akateeminen koulutus löytyy. Hän myös on lojaali perheelleen, mistä pidän. Jatkoon.

Nikula tosiaan on sivistysperheen poika, mutta omat opintonsa taisivat jäädä ylioppilaslakkiin. Ego on kuitenkin niin suuri, että luulisi miehen väitelleen tohtoriksi vähän sieltä ja täältä. Ei jatkoon.

Vierailija
39/85 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä, että monet vihaa Sointua täällä, mutta minä en keksi yhtäkään syytä vihata sitä. Onko se joskus haukkunut jotain ihmistä? En oikeasti muista tai tiedä. On vaan aika erilainen tyyppi kuin monet ja se tuntuu riittävän siihen, että ihmisiä ärsyttää.

Vierailija
40/85 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha julkkis, tyrkky.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi