Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on ollut korkosuojaus, jolla voitin pankin

Vierailija
08.09.2022 |

Tienaan 1,1 %-yksikköä sillä, että otin vuosi sitten korkosuojauksen. Sinä, joka kuvittelet, ettei pankki myy itselleen epäedullista korkokattopa, olit väärässä, ressukka.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, mihin käytät tuon suunnattoman summan?

Vierailija
2/12 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy sä tiedät nerona myös sen, että ne suojaavat helposti tuollaiset lainanannot korkoswapeilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

vmp taas

Vierailija
4/12 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, mihin käytät tuon suunnattoman summan?

Se on 198€/kk. Varmaan sähköön.

Ap

Vierailija
5/12 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy sä tiedät nerona myös sen, että ne suojaavat helposti tuollaiset lainanannot korkoswapeilla.

Ja tämä jollainlailla muuttaa elämääni. . .?

Ap

Vierailija
6/12 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös korkosuoja. Seuraavassa koron tarkastuksessa näyttää astuvan voimaan

Vierailija
7/12 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla myös korkosuoja. Seuraavassa koron tarkastuksessa näyttää astuvan voimaan

Jep. Mulla tuli heti ekassa korontarkistuksessa :)

Ensin vuosi miinusmerkkistä korkoa ja sen jälkeen matala katto voimaan :) Miinusmerkkinen korkoni oli siksi,, että laina ei ollut asuntolaina.

Ap

Vierailija
8/12 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrät AP varmaan, että pankki on vastaavasti ostanut markkinoilta pitkällä korolla lainarahaa tuota korkokattoasi vastaan, joten tienaa sillä. Tässä kohtaa molemmat voittavat. Nämäkin on niitä eräänlaisia futuureita, joita vastaavasti muualla kaltaisesi kateelliset ja vahingoniloiset ihmiset nyt sadattelevat. Vain ja ainoastaan noiden markkinoiden ansiosta sinäkin tuon saatoit saada.

Vierailija
9/12 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrät AP varmaan, että pankki on vastaavasti ostanut markkinoilta pitkällä korolla lainarahaa tuota korkokattoasi vastaan, joten tienaa sillä. Tässä kohtaa molemmat voittavat. Nämäkin on niitä eräänlaisia futuureita, joita vastaavasti muualla kaltaisesi kateelliset ja vahingoniloiset ihmiset nyt sadattelevat. Vain ja ainoastaan noiden markkinoiden ansiosta sinäkin tuon saatoit saada.

Entä sitten? Ei tuo vaikuta minun arkeeni millään tavalla. Pointti on se, että on iso määrä ihmisiä, jotkas väittäövät, että ei ole olemassa kuluttajalle edullista korkosuojusta, koska ei pankki sellaista myöntäisi. Että, no, onhan olemassa.

Ap

Vierailija
10/12 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkosuojaukselle on pankki laskenut jonkin hinnan. Aiemmin OP tarjosi minulle 2000 eurolla suojausta 100000 osalle isommasta lainasta kolmeksi vuodeksi. Ekana vuonna tiesi ettei suojaus vaikuta. Käytännössä olisin päässyt nollatulokseen, jos toisena ja kolmantena vuonna lainan korko olisi ollut 1%py yli korkokattoni.  Varma kulu vs. epävarma kulu tuossa oli vastakkain. 

Vierailija
11/12 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä sitten? Ei tuo vaikuta minun arkeeni millään tavalla. Pointti on se, että on iso määrä ihmisiä, jotkas väittäövät, että ei ole olemassa kuluttajalle edullista korkosuojusta, koska ei pankki sellaista myöntäisi. Että, no, onhan olemassa.

Ap

Kerrotko suojauksesi ehdot? Paljonko maksoit suojauksesta, millainen lainasumma, mikä korko, mikä katto?

Vierailija
12/12 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kerrotko suojauksesi ehdot? Paljonko maksoit suojauksesta, millainen lainasumma, mikä korko, mikä katto?

Ei siitä mitään maksettu. Se on 0,7% lainasummasta, kuitenkin niin, että kun korkokaton ylitse mennään, korkokaton _hinta_ saattaa sulaa nollaan. Koska korko olisi ILMAN SITÄ jo esim. suurempi.

Voin maksaa lainan ennenaikaisesti pois ja korkosuojaus vain lakkaa olemasta, siitä ei tarvitse maksaa mitään könttää tai sakkoja.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi