Risteily lisämaksut Viking Linella?
Oon menossa ekaa kertaa Viking Linella risteilemään ja huomasin et hyttiin voi lisämaksulla varmistaa hytin yläkerrokseen tai keulaan. Onko toi maksu pakollinen että ei joudu paskimpaan hyttiin laivan perälle moottorin yläpuolelle?
Ootteko jättäneet ton maksamatta ja silti saaneet hyvän hyttisijainnin?
Kommentit (11)
Jeps
Ja ne mainostaa että alla en 8 euroa jne
Koskaan ei ole yhtään noita -alkaen hintaisia matkoja
En maksa. Olen silti saanut ok hyttejä esim. joskus korotettu hyttiluokkaa. Olen kyllä viking plus -jäsen, niin voi johtua siitä.
Vierailija kirjoitti:
Jeps
Ja ne mainostaa että alla en 8 euroa jneKoskaan ei ole yhtään noita -alkaen hintaisia matkoja
En mä mitään 8e paskahyttii ottanut ku ikkunallisen twin hytin. Tosin niitä on kolmessa kerroksessa mut kai sitä uskaltaa sit vaan sil perusmaksul mennä.
Meillä aina swiitti, eikä mitään weetee hyttiä.
Jos on oikea ikkuna hytissä, ei se voi olla kovin lähellä konehuonetta.
Ja Kalervo ui perässä. Säästöä tulee ja palion. Taxfree on vähän huonompi.
Vierailija kirjoitti:
Jos on oikea ikkuna hytissä, ei se voi olla kovin lähellä konehuonetta.
No on niitä ikkunahyttejä kans laivan perälläkin. Mut vaikka hytti olis 7. kerroksessa niin kyllä se moottori tuntuu siel laivan perällä.
No huh. Kuka haluaa mennä jonnekin ikkunattomaan koppiin josta ei edes näe, milloin laiva alkaa hukkua.
Konehuone laivan perällä. Luulin, että pääkone ja apukone ovat sijoitettu laivan alaosaan lähes koko laivan matkalta. No, oppia ikä kaikki.
Hytit Viking Linellä ovat alkaen hyttejä ja yleensä kannen keskiosassa. Maksat sen muutaman euron lisää niin saat ikkunallisen hytin. En tosin tiedä kehään, joka siellä hytissä muuta touhuaa kuin käy nukkumassa.
Vierailija kirjoitti:
Konehuone laivan perällä. Luulin, että pääkone ja apukone ovat sijoitettu laivan alaosaan lähes koko laivan matkalta. No, oppia ikä kaikki.
Hytit Viking Linellä ovat alkaen hyttejä ja yleensä kannen keskiosassa. Maksat sen muutaman euron lisää niin saat ikkunallisen hytin. En tosin tiedä kehään, joka siellä hytissä muuta touhuaa kuin käy nukkumassa.
Ja panemassa. Tosin siel voi käydä ottaa välis aina huikkaa. :D
Bump