Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antakaa tarjoiluvinkkejä törpöille ameriikkalaisille!

Vierailija
28.10.2006 |

Hei. Mun pitäis tehdä jotain tarjottavaa yhteen tilaisuuteen täällä Ameriikassa. Olen leiponut ja tarjonnut tosi monesti näille paikallisille ihan tavallisia suomalaisia leipomuksia, mutta mikään ei kelpaa. Tarjoiluvati on aina täysi. Missä vika? Olen tarjonnut suklaapiirakkaa, omenapiirakkaa, pitsaa, marjapiirakkaa jne. Eikä käy kaupaksi. Tympäsee ku pitää tehä taas jotain mikä ei sitte kuitenkaan maistu.

Antakaa vinkkejä johonki tosi helppoon ja yksikertaiseen. En jaksa edes yrittää mitään monimutkaista.

Kiitos pienillekin neuvoille.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja millaisia amerikkalaisia? Tuli vaan mieleen, että jos ovat kovin non-fat-linjalla niin piirakat on liian rasvaisia.

Meillä parhaiten on kelvannut amerikkalaisvieraille uunituore leipä ja sämpylät ja mustikkamuffinssit.

Vierailija
2/3 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos 5. EHkä teen leipää.

Tosiaan nämä tykkää noista kaupan valmiista piirakkajutuista. Musta ne on melkein kammottavia. Sitte maistuu kyllä kaikenmaailman sipsit, lastut, popcornit ym.

Ehkä nämä on vaan ennakkoluuloisia!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mitkään leipomukset ei mene kaupaksi niin viittaa siihen, että vieraasi noudattavat ns. GI-ruokavaliota, jossa hyljeksitään valkoista vehnää ja sokeria.

Tarjoa heille hedelmäsalaattia. Sekään ei ole GI-kannalta erityisen hyvä, mutta ei siinä sentään jauhoja ole.

Voit kokeilla myös juustotarjotinta ja hedelmiä. Ota mukaan myös low fat -juustoja ja keksejä, mieluiten monivilja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan