Nipeco Oy:n eli BRION Myynti =O)
Hei,
en päässyt kurkkimaan...
Mitäs siellä oli ????
Kommentit (4)
Sillon oli tarjolla vanhaa, vanhaa, vanhaa...ja hinnat olivat tuotteisiin nähden korkeat. Mitään en silloin ostanut ja päätin ettei tarvitse toiste kyseisissä myynneissä edes käydä! Kaiken lisäksi samat tuotteet oli jo ajat sitten saanut jälleenmyyjien alennusmyynneistä edullisemmin!
Mä taas kävin ja löysin housuja. Itselle, miehelle ja pojalle vettä pitävät housut (aikuisten 20, lapsen 15) ja sitten pojalle tavalliset toppahousut 10). Minusta oli myös kivoja takkeja miehille, mut en uskaltanut arviostaan ostaa.
minkälainen tämä uusi kuulemma vastaava haalari on. Hinta ei ollut ainakaan paha, 25 euroa ja jos on läheskään vastaava kuin " vanhanmallin" Briot, niin se on loistava.
Meillä on lapsilla ollut jo monta vuotta kakkoshaalarina tuolta myynnistä ostettuja Brion 25 euroa maksavia haalareita, enkä ole huomannut niissä hirveitä eroja esim Reimateciin, ainakaan niin paljoa mitä on hintaero.
Ehkä olen vähän ronkeli niiden vaatteiden suhteen, mutta tuntuu että samat vaatteet siellä roikkuu joka kerta ja hinta on ihan sama kuin Tarjoustalossa. Rukkaset ja hatut oli ainakin ihan saman hintaisia mitä olin edellisenä päivänä tarjoustalosta katsonut. Lisäksi tuolla myytävät hatut oli kaksoslaatua. Minkä tasoisia ne haalarit on? Katsoin että hintaa niillä oli kuitenkin yli neljäkymppiä ja kun laittaa pari kymppiä lisää saa jo Reimatec haalarin alesta. Onko ne haalarit ja kaksiosaiset puvut miten vedenpitäviä ym?
Vauva kokoja oli joitakin fleese asuja muistaakseni 13¿ ja fleese takkeja 10¿. Isoimmille pojille muutama perus t-paita 6¿. Tytöille housuja 10¿ ylöspäin. Haalarit ja kaksiosaiset toppapuvut oli jotain 40-45¿. Rukkaset ja hatut 9¿ ylöspäin.