Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut naiset sheivaa vain kesäisin?

Vierailija
07.09.2022 |

Kysymys otsikossa.

Olen jo tullut keski-ikään enkä edelleen käsitä ilmiötä. Tänään juuri kahvitauolla työkaveri nainen ilmoitti että kun kesä on ohi voi lakata sheivaamisen. Kukaan ei oikein sanonut mitään mutta olisin halunnut jatkaa elämääni ilman tätä infoa. Mielikuva Tiina työkaverin sheivaamiset.

Miehillä linja on joko tai. Mutta naiset, miksi teette tätä osan vuodesta? Eikö loppuvuodesta ole väliä? Ymmärrän toki he jotka ei ikinä sheivaa ja sen logiikan ymmärrän.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiki ei haise itsessään. Hiki kerää vähitellen bakteereja, jotka saavat hajun aikaiseksi. Pesu torjuu.

Vierailija
22/36 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaalean vaaleat ihokarvat ei haittaa itseni eikä miestäni, joten en sheivaa talvella. Kesällä muutaman kerran, koska tuntuu että niin pitää tehdä ollakseen hyväksyttävä. Mutta siis karvat hiuksia lukuunottamatta niin vaaleita ja hentoja, että siinäpähän kasvavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesälläkään ei haittaa jos pehkon karvoja pursuaa bikineistä ulos. On pelkästään seksikästä. Mitä tummemmat karvat, sitä näyttävämpää.

Vierailija
24/36 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin myöntää, että annan sääri- ja alapääkarvojen kasvaa, jos ei kukaan ole niitä näkemässä. Ja esim. mun lapsia ei lasketa. Jos lähden vaikka ystävien tai työkavereiden kanssa ulos, niin silloin vain varulta hankkiudun karvoista eroon, kun eihän sitä koskaan tiedä. Tai jos menen uimahalliin, kylpylään tms.

Kesällä toki koko ajan pidettävä karvat kurissa, kun on biksuissa jne.

Ja syy, miksi näin, niin ei ne karvat mua itseäni häiritse, että ihan muita varten niistä eroon hankkiudun. Kainalokarvat sen sijaan häiritsee mua itseäni, eli niitä en koskaan päästä kasvamaan.

N37

Vierailija
25/36 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupsu alapäässä kertoi, että on nainen eikä tyttönen.

Vierailija
26/36 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsivarsi- ja säärikarvat saavat aikaan, että raajojen ja vaatteiden välillä on ilmakerros, joka estää vaatteiden liimautumisen kiinni ihoon. Talvella ilmakerros on lämpöeriste. Miehillä merkitys on yleensä isompaa. Naisilta voi puuttua raajoista karvat kokonaan.

Vierailija
27/36 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska kuka niitä karvoja talvella näkee kun ihmisillä on peittävät vaatteet päällä. Kesällä kuljetaan mekoissa ja shortseissa joten ei kehtaa olla sheivaamatta. 

Puoliso kuitenkin monella. Hänen ei väliä, vain joidenkin outojen satunnaises ihmisten??

Vierailija
28/36 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin myöntää, että annan sääri- ja alapääkarvojen kasvaa, jos ei kukaan ole niitä näkemässä. Ja esim. mun lapsia ei lasketa. Jos lähden vaikka ystävien tai työkavereiden kanssa ulos, niin silloin vain varulta hankkiudun karvoista eroon, kun eihän sitä koskaan tiedä. Tai jos menen uimahalliin, kylpylään tms.

Ja syy, miksi näin, niin ei ne karvat mua itseäni häiritse, että ihan muita varten niistä eroon hankkiudun. Kainalokarvat sen sijaan häiritsee mua itseäni, eli niitä en koskaan päästä kasvamaan.

N37

Entä kokouikkari? Voitko silloin pitää ajamatta?

Vierailija
29/36 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään tarvii sheivailla entistä vähemmän, kun jumpassa on muotia käyttää pitkiä lahkeita. Ennen joutui talvellakin sheivaamaan sääret, kun käytin capreja. Kainalot ajelen jumpan takia, kun tykkään käyttää hihattomia paitoja.

Vierailija
30/36 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N37

Entä kokouikkari? Voitko silloin pitää ajamatta?

Ootko ikinä kokeillut mennä sellaiseen koko uikkariin.

Vierailija
31/36 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska kuka niitä karvoja talvella näkee kun ihmisillä on peittävät vaatteet päällä. Kesällä kuljetaan mekoissa ja shortseissa joten ei kehtaa olla sheivaamatta. 

Puoliso kuitenkin monella. Hänen ei väliä, vain joidenkin outojen satunnaises ihmisten??

Useinkaan puolisoa ei kiinnosta, tykkää karvoineen kaikkineen.

Vierailija
32/36 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useinkaan puolisoa ei kiinnosta, tykkää karvoineen kaikkineen.

Mies kyllä löytää perille, on karvat tai ei.😀

Vierailija
33/36 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupsu alapäässä kertoi, että on nainen eikä tyttönen.

Mietipäs hetki, minkä ikäisenä karvat alkavat kasvamaan.

Vierailija
34/36 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisen pitäis olla karvaton? Että näyttäis alaikäiseltä tytöltä?

Tämä kommentti löytyy jokaisesta tämän aiheen keskustelusta mutta en ole koskaan ymmärtänyt sitä. Itse tykkään ehkä luonnollisemmasta mutta ei minua haittaa jos nainen haluaa sheivata itseään. Molempia on ollut mutta ikinä ei ole karvattomankaan aikuisen naisen anatomia tuonut mieleen alaikäistä tyttöä.

Vierailija
35/36 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän kysymyksen vois myös kääntää toisin päin, miksi ihmeessä sheivata talvella kun on kuitenkin pitkät lahkeet ja hihat paidoissa eikä ne karvat mihinkään näy? Eihän sheivaamisesta ole mitään hyötyä, varsinkaan säärikarvojen.

Vierailija
36/36 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään tarvii sheivailla entistä vähemmän, kun jumpassa on muotia käyttää pitkiä lahkeita. Ennen joutui talvellakin sheivaamaan sääret, kun käytin capreja. Kainalot ajelen jumpan takia, kun tykkään käyttää hihattomia paitoja.

Kahvit näppiksellä:)))) saa olla aika pitkät karvat jos capripituisetkin housut on liian lyhyet :)) ei tästä naurusta tule loppua :)))))

Mielikuva!