Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tullin välttäminen kun tilaa EU:n ulkopuolelta

Vierailija
07.09.2022 |

Miksi useampi lähettäjä ei vältä tullia lähettämällä paketti perille toisen EU-maan kautta? Voi esim lähettää ensin lähettää Saksaan ja sieltä Suomeen jolloin paketti ei jää tulliin. Toki tulee hiukan postituskuluja mutta jos tuote on arvokas se on sen arvoista

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Euro on liian heikko tällä hetkellä että kannattaisi tilata eu:n ulkopuolelta mitään.

Vierailija
2/8 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Euro on liian heikko tällä hetkellä että kannattaisi tilata eu:n ulkopuolelta mitään.

Joo mutta joitakin tuotteita kuten laadukkaita feikkituotteita ei saa suomesta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kuullut kerrottavat että isoilla aasialaisilla nettikaupoilla olisi eurooppaan perustettu varastoja, joista lähettävät eurooppalaisille tilaajille tavaraa.

Vierailija
4/8 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen kuullut kerrottavat että isoilla aasialaisilla nettikaupoilla olisi eurooppaan perustettu varastoja, joista lähettävät eurooppalaisille tilaajille tavaraa.

Näin on mutta silloin sen eurooppalaisen varaston ylläpitäminen maksaa jolloin hinnat nousee. Jos lähettää suoraan kiinasta välttäen tullin saa halvimman hinnan jos on kyseessä vähänkään arvokkaampi tuote

Vierailija
5/8 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se jäisi sitten Saksan tulliin?

Vierailija
6/8 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se jää. Olen tilannut usean kerran ja tutur ovat myös näin tehneet . Joskus se voi jäädä mutta hyvin harvoin eik itselle ole ikinä käynyt niin

Vierailija
7/8 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se jää. Olen tilannut usean kerran ja tutur ovat myös näin tehneet . Joskus se voi jäädä mutta hyvin harvoin eik itselle ole ikinä käynyt niin

Ja samoin myös suomessa...

Vierailija
8/8 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja samoin myös suomessa...

Se ei jää mihinkään tulliin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän