Eikö heinäkuisille ole vielä omaa pinoa?
Kai nyt jollain on la heinäkuussa? No, itse en viitsi virallista aloittaa koska olen testannut haamun mutta kun se meni vähän pitemmäksi kun 10 minuuti päähän. Ehkä siinä n. 15 minuuttia meni. Mutta jos ei joku muu aloita niin aloitan sitten maanantaina mikäli plussaa testaisin :)
Haamuilija pp10 eli IVF tehty
Kommentit (70)
Kiva kun on jo muitakin loytynyt! Oonkin jo pari paivaa kurkkinut, etta onkos muita heinakuisia. alkukuullehan ihan naa meian kaikkien lasketut ajat menee. Ma siis testasin viime torstaina ihan selvan plussan ja la ois omien laskujen mukaan 1.7. saattaa tietty viel muuttua. Taa pikkuinen on nyt meidan kolmas, kaksi tyttoa on ennestaan. Alussahan ihan viela mennaan ja kovasti toivon etta pikku kaveri pysyy kyydissa. Sita samaa toivon teille kaikille muillekkin! Ihanaa kun paasee vahan tutustuun muihin joilla sama tilanne =)
Itselläni kyllä edelleen mahdollisuus joutua pinosta poistumaan mutta se selviää lähipäivinä. Meillekin tulee jos tulee toinen lapsi. Ainokainen täytti juuri 5 vuotta eli on syntynyt 9/01.
ilmottaudun vasta varovaisesti koska meillä lapsettomuutta takana yli 2vuotta ja nyt ensimmäisestä icsi hoidosta tuli elämäni ensimmäinen plussa. La on 3.7. ja tuo päivä on hedelmöityksen mukaan laskettu. Eka ultra mulla on 16.11. missä sitten nähdään onhan kyytiläinen oikeassa paikassa ja että siellä kaikki on hyvin....
t. joalin + aarre rv4+5
ps. aarre nimitys tuli siitä, että alkio siirrettiin aarren nimipäivänä
Hei!
Sain plussan perjantaina ja la olisi 7.7.07. Toivottavasti seitsemän on onnenluku, kuten niin usein sanotaan. Itselläni on takana km 06/06 rv 12, joten aika hissun kissun tässä vielä ollaan ainakin kaksi seuraavaa kuukautta.
Aion mennä alkuraskauden ultraan, jotta saisin edes hetkeksi mielenrauhan. Onko muita, joilla olisi samat suunnitelmat?
Oikein aurinkoista jatkoa kaikille heinäkuuta odottaville ja onnea matkalle!
Seepris rv 4+1
Meidän esikoispoika on syntynyt syyskuussa 2005 elikkä 1v2kk nyt. Mulla alkoi täysimetyksestä (4kk+osaksi2,5kk) huolimatta menkat jälkitarkastukseen mennessä (jälkitarkastus oli pojan ollessa 6vk) ja yhden kuukautisvälin söin pillereitä, sitten jätin pois, kun päätettiin, että jos on tullakseen toinen niin saa tulla. Ja nyt olisi tullakseen :). Meillä neuvola 22.11.
Esikoisesta ei ollut oikeastaan minkäänlaisia vaivoja, isoa mahaa lukuunottamatta. Saa nähdä kuin nyt käy, toistaiseksi ei ainakaan vielä mitään.
tuiskuneiti79 + poika 1v2kk + rv 6+1 (?)
Sain keskenmenon runsas kuukausi sitten.. lääkäri neuvoi odottamaan yhdet kuukautiset ennen, kuin alkaisimme yrittämään uutta raskautta.. no emme ole siis malttaneet odottaa yksiäkään kuukautisia. keskenmeno alkoi minulla 26.9. vuoto kesti vain vajaan viikon eikä kaavintaa tarvittu. Nyt odottelin menkkoja alkavaksi tiistaina, mutta ei alkaneet.. vain erittäin niukkaa ruskehtavaa tuhruvuotoa tullut tiistaista asti. Aion vasta ensi viikolla tehdä testin, koska kaikissa edellisissä raskauksissani testi on aina näyttänyt positiivista vasta viikon kuluttua siitä, kun menkkojen olisi pitänyt tulla. Jos olisin nyt raskaana ja kaikki menisi hyvin niin tämä olisi toinen lapsemme. Hirveästi kyllä alan jännittää, että meneekö tämäkin kesken.. jos nyt siis olen raskaana. Vauva-lehden raskauskalenterin mukaan la olisi 3.7.2007
Meian kuopus on kanssa syntynyt syyskuussa 2005, 6.paiva. Oletkos sillon aikoinaan kirjotellut siihen syyskuisten pinoon? jotenkin ajattelin etta sun nimim. kuulosti tutulta. Meilla on sama laskettuaikakin, ainakin tassa vaiheessa.. tota vaan ihmettelin, etta kuinka meilla on noin paljonkin eroa raskausviikoissa.. ma kun laskin nyt tanaan olevan vasta 5+0 ja sulla tais jo olla yli 6. Mulla on aika lyhyt kierto, 26pv, ja laskinkin sen mukaan, johtuukohan tasta?
N. rv5+0 (?)
Ja meidän poika syntyi 7. päivä (laskettu aika oli 6. päivä).
Voi olla, että olen laskenut väärin... 24.9. alkoi viimeiset menkat ja kierto 28 päivää.
hei liittyisin heinäkuisiin.la näillänäkymin olisi 2.7.07.odotan toista.esikoinen syntynyt 06.09.05.minulla toistaiseksi kaikki mennyt oikein ihanasti,innolla odotan ekaa neuvolaa ja ultraa =)
on tulossa toinen lapsi. Minkä ikäinen esikoinen sinulla on Tuiskuneiti? Meidän tyttö syntyi 07/05. Ehkäisyä ei olla käytetty sen jälkeen, mutta pitkä imetys viivytti ainakin mulla kuukautisten alkamista ja raskaaksi tulemista. Eipä sillä, että olisi ollut erityisen kiire, mutta kyllähän leikkikaveri on tervetullut!