Olisko mitään ideaa perustaa naisille oma ketju? Näkisi siinä senkin, kuinka monta naista noin yleensä täällä on
Òlis todellakin kiva kuulla ihan oikeasti naisten omia mielipiteitä, aikä aina vaan miesten totuutta, mikä se sitten onkaan.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap minulla pistää silmään, että miksi täällä on niin huisin vähän puhetta g-pisteestä? Koitin etsiä, mutta en löytänyt yhtään asiallista keskustelua? Kaikki menee huutamiseksi, että ei ole mitään pisteitä, klitorisksen näkyvä osa on naisilla ainoa nautinnon lähde, ja sitäpaitsi jos sellaisia olisi, niin kaikki naisethan saisi orgasmin vaikka kynttilällä. Nämä kommentit ovat ilmeisesti ihan naiselta. Anekdoottina, minä olen tyydyttänyt joskus sillä kynttilällä ja sainkin.
En voi vastata. vastatkoon joku joka tietää. Mutta, jos siellä emättimessä olisi joitain pisteitä, niin saishan naiset sitten millä vaan kyntiläällä tai kalulla. se on selvä. Mutta kun niin ei vaan käy!
Miehellä ihan eri, kun kalua saa sitä stimulaatiota joka puolelta, kuhan vain työstää ees -taas.
Puhutaan ihminen ihmiselle siitä miten muut naiset saavat orgasmin. Eihän täällä voi puhua! Aivan samaa kuin jokaisessa ketjussa. Ap, syy siihen miksi olen lakannut käymästä täällä on tässä. Seksipalsta missä en voi puhua parhaasta nautinnostani, koska yksi nainen riitauttaa koko keskustelun ja sanoo ettei orgasmini ole totta. Pidä palstasi N38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap minulla pistää silmään, että miksi täällä on niin huisin vähän puhetta g-pisteestä? Koitin etsiä, mutta en löytänyt yhtään asiallista keskustelua? Kaikki menee huutamiseksi, että ei ole mitään pisteitä, klitorisksen näkyvä osa on naisilla ainoa nautinnon lähde, ja sitäpaitsi jos sellaisia olisi, niin kaikki naisethan saisi orgasmin vaikka kynttilällä. Nämä kommentit ovat ilmeisesti ihan naiselta. Anekdoottina, minä olen tyydyttänyt joskus sillä kynttilällä ja sainkin.
En voi vastata. vastatkoon joku joka tietää. Mutta, jos siellä emättimessä olisi joitain pisteitä, niin saishan naiset sitten millä vaan kyntiläällä tai kalulla. se on selvä. Mutta kun niin ei vaan käy!
Miehellä ihan eri, kun kalua saa sitä stimulaatiota joka puolelta, kuhan vain työstää ees -taas.
No mutta.. 😳niinhän moni saakin. On myös muita pisteitä mitkä voivat toimia. Jos kiinnostaa tietää asiasta, niin tämä voisi olla hyödyllinen https://yle.fi/aihe/artikkeli/2016/03/21/vanhempien-seksikoulu-osa-10-e…
Monet kertovat löytäneensä noita nautintopisteitä tai alueita vasta synnytyksen jälkeen tai huomattavasti vanhempina. Eihän tiedosta kai ole haittaakaan, sehän voi vielä osoittautua perin hyödylliseksi.
Miehilläkin on monia eri paikkoja joista osa saa todella voimakkaita orgasmeja joten niihinkin kannattaa tutustua. Ainakaan minun mies ei saa hyvää orgasmia tuollai ees taas, miehet on erilaisia niin kuin naisetkin ja hyvä niin.
Jos se kuuluisa 6% naisista (siis jotka saavat pelkällä yhdynnällä) on moni/usea/paljon, niin olen eri mieltä.
Voi tyttö pieni, opettele ensin nauttimaan seksistä itseksesi. Tarkoitin g-pistettä esimerkkinä, eikä sen stimuloimiseen tarvita miestä ollenkaan, voit tehdä sen itse. Netti on nykypäivänä pullollaan hyviä leluja jotka ovat suunniteltuja g-pisteen stimuloimiseen, sekin kertoo omaa kieltään siitä kuinka yleistä asia on, rohkeasti vain. Sinulla on vielä vaikka kuinka paljon aikaa opetella seksin saloja ja se on sellainen matka joka ei pääty, vaan jatkuu aina vaan. Tärkeintä on pitää mieli avoimena ja välttää jäämästä jumiin johkiin yhteen asiaan. Jos joku ei onnistu, niin se ei tarkoita etteikö ikinä voisi onnistua. Seksin tulisi olla iloinen asia, joten ole avoin uusille ajatuksille. Hyvää tulevaa sinulle.
Minä haluan orkkuna vain klitorista räpläämällä.
Itkupotkuraivari
Katos,hullu stalkkkari mies tässäkin ketjussa jälleen, kirjoittelee naisena/miehenä omia uskomuksiaan, samoinkun toisessakin ketjussa. Oletko työtön ja mielenterveysongelmainenkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole pakko olla. Ja jos ei halua puhua "ihminen ihmiselle" vaan vain miehelle, niin sekin toki ok.
Mun mielestä tämä ei ollut mitenkään ihminen ihmiselle puhetta, vaan ihan jotain muuta. Ketjun idea on ihan hyvä, mutta musta vaan tuntuu että tää on joku uusi keino haukkua miehiä. Etkös ole se ns "kh" joka lukemattomissa ketjuissa haukkuu miehiä?
Taisi osua oikeaan..
Stalkkaaja kysyy,ja vastaa itse. Ja vihaa naisia...ja ilmeisesti myös niitä klitoriksia. Hän luulee ja tietää miten "naiset nauttivat vaginan sisäpuolisten nautintopisteiden hyväilyistä kalulla". Muuhan ei naiselle olekkaan kelvollista. Ja kirjoittaa naisena ja väliin miehenä.
Jatka vain kaikkihan sut jo tietää.
Vierailija kirjoitti:
Stalkkaaja kysyy,ja vastaa itse. Ja vihaa naisia...ja ilmeisesti myös niitä klitoriksia. Hän luulee ja tietää miten "naiset nauttivat vaginan sisäpuolisten nautintopisteiden hyväilyistä kalulla". Muuhan ei naiselle olekkaan kelvollista. Ja kirjoittaa naisena ja väliin miehenä.
Kh kysyy,ja vastaa itse. Ja vihaa miehiä...ja ilmeisesti myös niitä kaluja. Hän luulee ja tietää miten "miehet nauttivat panosta ees taas". Muuhan ei miehelle olekkaan kelvollista. Ja kirjoittaa naisena ja väliin toisena naisena.
Aivan yhtä faktaa tuo sun ja mun viesti...
Vierailija kirjoitti:
Sinut kaikki tietä. Olet jo legenda.
ps. en ole mainitsena stalkkaaja, mutta täysin kyllästynyt sun ulinoihin.
Voi tyttö pieni, opettele ensin nauttimaan seksistä itseksesi. Tarkoitin g-pistettä esimerkkinä, eikä sen stimuloimiseen tarvita miestä ollenkaan, voit tehdä sen itse. Netti on nykypäivänä pullollaan hyviä leluja jotka ovat suunniteltuja g-pisteen stimuloimiseen, sekin kertoo omaa kieltään siitä kuinka yleistä asia on, rohkeasti vain. Sinulla on vielä vaikka kuinka paljon aikaa opetella seksin saloja ja se on sellainen matka joka ei pääty, vaan jatkuu aina vaan. Tärkeintä on pitää mieli avoimena ja välttää jäämästä jumiin johkiin yhteen asiaan. Jos joku ei onnistu, niin se ei tarkoita etteikö ikinä voisi onnistua. Seksin tulisi olla iloinen asia, joten ole avoin uusille ajatuksille. Hyvää tulevaa sinulle.