Olisko mitään ideaa perustaa naisille oma ketju? Näkisi siinä senkin, kuinka monta naista noin yleensä täällä on
Òlis todellakin kiva kuulla ihan oikeasti naisten omia mielipiteitä, aikä aina vaan miesten totuutta, mikä se sitten onkaan.
Kommentit (48)
Mites ajattelit varmistaa että kaikki on naisia? :)
On täällä muitakin. Nyt vaan nopsaan palstalla, tänään ei ehdi muuta. Aika usein täällä tulee käytyä. Seksi kiinnostaa monella tasolla ja olen aika vahvalla libidolla varustettu, liki 50vuotias nainen. Parisuhteessa vannon avoimen seksipuheen nimiin ja runsaaseen määrään nautintoa ja orkkuja. Toki perheellisyys rajoittaa parisuhdeaikaa. Olisi kyllä kiva jutella, etenkin ilman jatkuvaa vänkäämistä ja alapeukuttelua. Ihana olisi kuulua livenä johonkin seksipositiiviseen ystäväpiiriin. Eihän täällä oikeasti olla kovin seksin asialla, lähinnä haukutaan toisia. En uskalla tähänkään montaa asiaa sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Mites ajattelit varmistaa että kaikki on naisia? :)[/quote Noen sitten millään!
Nii-in paljon on vastaan naisia täällä.. mutta pitää vain uskaltaa. MInä aina vaan uskallan. MUllakin kova libido ja siis vankka (hieno sana muuten...) seksielämä.
Sitten vielä, oma avioliitto helavatan hieno, joten minulla ei ole valittamista miehestä... eikä miehistäkään, useimmista!
Aika paljon on näitä stereotypioita naisille; seksi loppuu hääkakkuun, nainen ei halua kun lapset tehty. Mitä kaikkea muuta. Eihän olleenkaan pidä paikkaansa kaikki, joku osittain aivan kuten miehilläkin.
Vierailija kirjoitti:
Täällä nainen
Aprillii, enpäs olekaan vaan mies
Olisi myös avartavaa tietää miten oikeasti täällä naiset orgasminsa saavat.
Minä en saa yhdynnässä pelkästään, enkä tajua miksi pitäisikään, eikä mieheni välitä kunhan saa monta ja aina. Terve ajattelutapa minusta.
Miehen kalua on aivan ihanaa tyydytellä kaikin tavoin, se on sanottava. Mies haluaa samaa minulle.
Luulisin, että suurin osa täällä on miehiä.
Luin tätä palstan osiota 10 minuuttia ja sain käsityksen, että täällä miehet trollailevat toisia miehiä. Taidan poistua nyt.
Vierailija kirjoitti:
Olisi myös avartavaa tietää miten oikeasti täällä naiset orgasminsa saavat.
Minä en saa yhdynnässä pelkästään, enkä tajua miksi pitäisikään, eikä mieheni välitä kunhan saa monta ja aina. Terve ajattelutapa minusta.
Miehen kalua on aivan ihanaa tyydytellä kaikin tavoin, se on sanottava. Mies haluaa samaa minulle.
Saan aikalailla kaikilla tavoilla. Jos leikitään piiskaleikkejä silloin saan anaalistakin.
No minä olen nainen, mutta tällä palstalla haukutaan mieheksi, jos ajattelen asiat eri tavalla kuin joku muu nainen. En siis taida kuulua tähän ketjuun. Muutenkin mieluummin juttelen ihan ihminen ihmiselle enkä sukupuoli sukupuolelle.
No ei ole pakko olla. Ja jos ei halua puhua "ihminen ihmiselle" vaan vain miehelle, niin sekin toki ok.
Vierailija kirjoitti:
No ei ole pakko olla. Ja jos ei halua puhua "ihminen ihmiselle" vaan vain miehelle, niin sekin toki ok.
Mieskö ei ole ihminen? 🤣
Typeryyksille ei maksa vaivaa vastata.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tämä ei ollut mitenkään ihminen ihmiselle puhetta, vaan ihan jotain muuta. Ketjun idea on ihan hyvä, mutta musta vaan tuntuu että tää on joku uusi keino haukkua miehiä. Etkös ole se ns "kh" joka lukemattomissa ketjuissa haukkuu miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Typeryyksille ei maksa vaivaa vastata.
Ja näin täällä naisia haukutaan taas, naisen toimesta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tämä ei ollut mitenkään ihminen ihmiselle puhetta, vaan ihan jotain muuta. Ketjun idea on ihan hyvä, mutta musta vaan tuntuu että tää on joku uusi keino haukkua miehiä. Etkös ole se ns "kh" joka lukemattomissa ketjuissa haukkuu miehiä?
Juurikin kh on tämän ketjun perustanut. Ei täällä muilla ole sairaalloista tarvetta erotella miehiä ja naisia ja päättää siinä sivussa muiden sukupuoletkin.
Olenko siis ainoa nainen täällä?