Tuoreet rouvat, miten menee avioliitossanne?
Meillä häistä 2 kk. On ollut tosi ihanaa olla naimisissa. Arki ja vanha sisustamaton kotimmekin on alkanut tuntua ihanalta. Ei enää remonttihaaveita, tai ehkä myöhemmin. On niin ihanaa olla vaan miehen kanssa, puuhailla pieniä arkijuttuja ja unohtaa kaikki maailman suuret suunnitelmat, ainakin hetkeksi. Luulin, mutta en voi kyllä enää sanoa, ettei avioliitto muuttaisi mitään. Me ainakin rakastuttiin uudelleen!
Söpöä syksyä kaikkiin perheisiin!
Kommentit (2)
mutta tuo nimi tuntuu vähän oudolta. Otin sen miehen toiveesta ja hienoisesta painostuksestakin. Halusin perheellemme yhteisen nimen, mutta harmittaa että miehen ex käyttää vielä sitä sukunimeä. On hänestä hieno ja erikoinen. Minusta on kurjaa olla samannimisiä, siis sukunimeltä. Mutta muuten on ollut kyllä ihanaa olla aviopari. Ihanaa kun mies sanoo että vaimon kanssa sitä ja tätä.
Ja seksiäkin on taas kunnolla... ihan ku oltasteinejä:)