Nettimies jonka kanssa olen kirjoitellut 3 vuotta, kysyi tapaako hän ensimmäisellä vierailulla äitini?
Eli ollaan jultetu netissä kavereina about 3 vuotta, nyt ajateltiin tavata. Ollaan ihastuttu toisiimme. Nyt hän kysyi " tapaanko myös äitisi"! Minä vähän hämmästyin. Onko tuo nyt joku red flag että haluaa äitini heti tavata?
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota selvää hänen kulttuurista, työstä yms. Varmista ettei ole muslimi ja eronnut (he eivät voi erota mutta mennä naimisiin monta kertaa) pitäisi elättää+olla sillai myös ex vaimon kanssa vaikka lomilla.
Älä maksa matkoja tai takaa mitään hänen puolesta esim se tarvitsee viisumia.
Red flag.EI ole muslimi tai mitään tommosta. Ihan normaali mies.
Myös muslimit ovat normaaleja, tarkoitin uskontoa ja siihen liittyvää elämän tyyliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota selvää hänen kulttuurista, työstä yms. Varmista ettei ole muslimi ja eronnut (he eivät voi erota mutta mennä naimisiin monta kertaa) pitäisi elättää+olla sillai myös ex vaimon kanssa vaikka lomilla.
Kuule kun me päätetään onko normaali. Tällä hetkellä ollaan pää kallellaan ja ihmetellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule kun me päätetään onko normaali. Tällä hetkellä ollaan pää kallellaan ja ihmetellään.
Kirjoitti näin:
i want all of you in my life including everything you love. Your mom is one of those things. "
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös muslimit ovat normaaleja, tarkoitin uskontoa ja siihen liittyvää elämän tyyliä.
Ei se mitenkään uskonnollinen ole?
Miten innokas äitisi on suhteeseen tämän miehen kanssa?
No kohta se pyytää rahaa lentolippuihin. Tottakai annat, se ei ole red flag.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettisin itse muutaman kerran haluanko tavata ko. tyyppiä ollenkaan jos ladellaan tuollaisia ...
Oma äitini on ollut kuolleena ja kuopattuna v. 2007 enkä taatusti ala kenenkään takia kaivamaan uurnaa sukuhaudasta 😂🤣
No hän tiettää että äitini on elossa ja olen sanonut että vietän aikaa äitini kanssa. Hänellä on itsellään iso perhe ja läheiset välit ätitinsä kanssa, niin voiko johtua siitä. sanoin hänelle että olisi esim ok jos hän tapaisin äitini 5-6 kuukadeun päästä, mutta että heti, :D niin sitä hän ihmtteli,miksei voi heti tavata, koska äitini on minulla tärkeä ja hän haluaisi päästä tapamaan hänet
Sinuna tapaisin hänet itse omin nokkineni ihan ilman muiden perheenjäsenten ym. mukaantuloa ja puolueettomalla maaperällä.
Katsoisin ensin mitä hän on syöny ihan todellisessa elämässä koska netti ym. sosiaalinen media on juuri sitä itseään.
Siinä vaiheessa kun on idioottivarmaa ettei laske kaveri luikuria voi miettiä vaikka sitä äidinkin tapaamista.
Kaikenlainen painostaminen on automaattisesti RED FLAG.
Itse toki teet päätöksesi asian suhteen samoin kuin vastaat seurauksista.
Myös silloin kun ne eivät miellytä. 
Okei. Ajatellaan, että olet itse kovin epävarma siinä, osaatko lukea ihmisiä ja sosiaalisia merkkejä oikein. Lähdetään siitä.
Minusta tuo englanniksi lainaamasi pätkä on söpö. Asia on varmaan juuri niin kuin sanoit, hänelle itselle perhe ja äiti on tärkeä, joten hänen lähtöoletus on, että se on sinullekin tosi tärkeä.
Mutta mitä minä tästä myös lukisin on, että hänellä on odotukset jo tosi korkealla, puhutaan rakkaudesta ja elämästä ja kaikkee. Mutta te ette ole edes tavanneet livenä.
Sinä olet mielestäni vähän terveesti varovainen ja jopa pakitat vähän, kuulostelet red flageja ja puhut mieluummin ihastumisesta kuin vielä rakastumisesta.
Sano hänelle suoraan, että on liian aikaista sinun esitellä häntä vanhemmillesi (sitä hän tarkoittaa, että virallisesti esittelet hänet vanhemmillesi sinun vakiintuneena poikaystävänä, että olette parisuhteessa).
Että haluat tutustua häneen irl ensin ennen kuin teet mitään sitoumuksia, ennen kuin esittelet häntä virallisesti vanhemmillesi poikaystävänä, ja ennen kuin tiedät, haluatko parisuhdetta hänen kanssa.
Jos hän on yhtään täysipäinen, hän ymmärtää siitä menneensä asioiden edelle ja olleensa liian innokas, pyytää ystävällisesti anteeksi ja pakittaa vähän, ja sanoo että voitte edetä ihan rauhallisesti. Se olisi minusta "green flag".
Mutta jos hän loukkaantuu, panikoi, sanoo ettet rakasta häntä ja tehän olette jo sitoutuneet ja siksi hän on tulossa, niin silloin on paha red flag, ja hän ei ole ihan todellisuudessa eikä ole kuunnellut sinua aidosti, eikä ajatellut mitä sinä haluat.
Ja jos haluat tietää miltä pohjalta näin sanon, niin minulle yksi ihastunut, jonka kanssa olin pelaillut ja jutellut mukavia jonkun aikaa, ilmoitti yksi päivä, että on pyytänyt töistä siirtoa Suomeen ja etsii lapselleen sopivaa koulua. Siis keskustelematta minun kanssa, että oliko meillä edes suhdetta, ja olisiko nuo minun puolesta hyvä idea. Joten todellakin red flag, ja blokkasin hänet suorilta.
Eli kun hän tulee, katsele ensin vähän aikaa, ennen kuin suoraan kutsut häntä sinun luo yöksi. Voit kutsua hänet tapaamaan sinun perhettä tai ystäviä, nimikkeellä ystävä jonka kanssa olet pelaillut tätä peliä, ja joka on käymässä Euroopassa ja samalla sinun luona. Hän saa asua hotellissa, kunnes on osoittautunut täysipäiseksi. Ja tietysti kunnes tiedät että haluat hänet sänkyysi, koska kukaan muu kuin suomalainen mies (no ehkä pohjoismainen ja hollantilainen) ei pysy sohvalla, jos on kutsuttu sinun luo yöksi. Hän sitten olettaa asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä maasta tämä suuriperheinen mies on kotoisin?
usa
No just. Jos olisi totta niin olisit maininnut tuon heti avauksessa.
Amerikkalaiset yleensä olettaa, että muun maalainen morsian ilman muuta muuttaa heidän kotiin sinne Amerikkaan.
Suomeen muuttaminen ei ole realistista, heikäläiset ei yleensä näe tarvetta oppia muiden kieliä.
Suomessa vain joku IT porukka pärjää töissä englanniksi.
Täytyy ymmärtää, että missään muussa maassa nainen ei ole niin tasa-arvoinen kuin Suomessa.
Mitä kauemmas ja idemmäs mennään, sitä enemmän he niputtavat kaikki eurooppalaiset naiset "helpoiksi".
Vierailija kirjoitti:
Miten innokas äitisi on suhteeseen tämän miehen kanssa?
Niin, haluaako tämä mies sinut vai äitisi? 🤔 🤣
Vierailija kirjoitti:
Täytyy ymmärtää, että missään muussa maassa nainen ei ole niin tasa-arvoinen kuin Suomessa.
Mitä kauemmas ja idemmäs mennään, sitä enemmän he niputtavat kaikki eurooppalaiset naiset "helpoiksi".
Kyllä varmaan muut pohjoismaat pärjäävät ihan hyvin. Totta se tosin on, että suomi erittäin tasa-arvoinen maa. Jopa niin tasa-arvoinen, että kaikki eivät tykkää siitä kun ei saa asioita anteeksi pelkän sukupuolen perusteella. "Neiti on hyvä ja kantaa itse omat tavaransa" :)
Johtuu varmaan siitä, että on ulkomaalainen. Ihan normaalia joissain maissa.
Miten h...n tyhmä sä olet?! Kerropa miehelle mitä ite teet (kysyt vauvalla "onko red flag"??) Ja tuu sen jälkeen arvioimaan uudestaan mikä on tarinassa todellinen red flag.
Sää-lit-tä-vää!