Mitä ruoaksi tänään?
Kommentit (21)
Lihakeittoa viimeisistä viime vuoden hirvenlihoista.
Mä syön pinaattikeittoa lounaaksi ja lohta paistan illalla.
Vasikanpihvejä. Eli Wallenberg . 2-3 munankeltuaista, 3 dl kermaa , mausteita. Suoaa 1.5 tl per 500 grm lihaa.
Epice riche ; Maustepippuri, valkopippuri, muskottipähkinä, neilikkaa. Jos jaksatte tehdä tämän tai haette kaupan hyllyltä; 4 maustetta.
Sekoita suola, kerma ja munankeltuaiset lyhyesti . Paneeraa ja paista .Tarjoa muusin ja keitettyjen herneiden kanssa .
Uunilohta ja jotain siihen kylkeen, todennäköisesti joudun tekemään sitruunarisotton, juuri muistin, että perunat jäivät kauppaan.
Perunamuusia ja vihannesgratiinia.
Ihan o useammalle päivälle ostettu valmiskeitto ateriat. Nälkänsä kun syö mitä vain.Yksin asuvana ei motivaatiota tehdä ruokaa vaikka olisi tervelisempää ja halvempaa.
Sianpään meinasin keittää siihen rotanhännän ja hevosen pierun. Jälkiruoaksi lehmänpallit laittaa suuhuni.
Jauhelihakeitto. Valmis keittojuurespussi on kätevä siinä.
Jääkaapissa on eilispäiväisiä keitettyjä perunoita ja porkkanoita. Niiden kanssa pari sillinpalaa, raejuustoa ja ruisleipää. Nam!
Mustikkakukkoa on myös valmiina, pakasteessa vaniljajäätelöä.
Wolttaan sushia/jonkun salaatin. En tiedä vielä.
Pannulla paistettuja siskonmakkarapalleroita + salaatti (jääsalaatti, tomaatti, kurkku, punasipuli, sinappikastike). Ukkoväki saa saman proteiinin mutta lisäkkeenä pastaa, kun eivät salaattia halua syödä.
Eilistä karjalanpaistia ja ternimaito uunijuustoa. Nam.
Vierailija kirjoitti:
Mä syön pinaattikeittoa lounaaksi ja lohta paistan illalla.
Mä syön hauhta ja ananaan. Heko heko, että mä oon näääääin hauska...
Tänään -60% ostosten päivä.
Töissä eväänä savulohikeittoeinestä.
Kotona Atrian naudan pippuripihvejä paahtopaistista.
Eiliset puikulaperunat paistettuina, omasta perunamaasta mökiltä
Vierailija kirjoitti:
Uunilohta ja jotain siihen kylkeen, todennäköisesti joudun tekemään sitruunarisotton, juuri muistin, että perunat jäivät kauppaan.
Uunilohi perunamuusilla alko kiihottaa.
mies54v
Lohipullat, tartarkastike ja perunamuusi.
Mulle on jostain syystä kertynyt liikaa perunaa, pitää käyttää ne pois. Lähden kohta kauppaan, ostan varmaan jotkut pihvit ja luultavasti jotain valmissalaattia kylkeen.
Chorizo-keittoa. Su ja ma oli makaroonilaatikkoa.
Spagettia ja lihapullia kastikkeessa.