paras kaveri pettää poikaystäväänsä
oon oikeesti miettiny pitäskö mun kertoa sille poikaystävälle, mut en uskalla ja oisinko sit ihan paska kaveri?
pahinta täs on viel se mitä mun kaveri puhuu poikaystävästään. ja ku sanon sille että eroa sen kans, se ei ansaitte tollasta nii vastaus on luokkaa joo joo sit ku on hyvä aika, tätä on jatkunu jo pari kuukautta
Kommentit (17)
Keskity vain oikeinkirjoituksen harjoitteluun.
ei se sille kyllä vauhkona raivoomaa rupeis, ja pystyis kyllä kertomaan ite muttaku ei kerro.
kaveri on sanonu mulle että on kyllästyny niiden suhteeseen ja aina kun sen poikakaveri pyytää näkemään nii tulee valittamaan mulle kuinka ei jaksa ja kuinka ei saa yhtään omaa aikaa. ymmärrän että eroaminen yli vuoden mittasesta suhteesta voi olla vaikeeta mutta tiiän kuinka paljo se poika rakastaa mun kaveria ja kuinka sen sydän särkyy jos/kun saa kuulla että sille on kuukausia valehdeltu päin naamaa
rakastan mun kaveria mutta tätä käytöstä en vaan kykene ymmärtämään..
Asia ei sinulle kuulu.Anna olla.Vai himoitsetko itke miestä?
Kirjoituksestasi ei saa mitään selvää.
Ei ystävän tarvitse mukailla toisen typerää käytöstä. Aivan hyvin voit ilmoittaa, että tuo pelleily saa nyt riittää ja jos ystävä ei itse poikaystävälle kerro, sinä kerrot. Kyllä se ero lopulta on parhaaksi kaikille.
Haluatko pitää parhaan kaverin vai haluatko iskee sen poikaystävän?
Juttu on niin että ystävyyssuhteissa ei luottamusta rikota. Ja kertomalla sen poikaystävälle rikot sinun ja kaverisi välisen luottamussuhteen-> ei enää parasta kaveria.
Voisit sanoa kaverillesi, jos asia kovasti vaivaa, että tästä et halua enää kuulla etkä tietää, kun se vaivaa sua.
Voihan olla että se poikakaveri on ansainnut tuon. Jos saisin tietää että mun exää petetään uudessa suhteessaan niin vähänkö nauraisin. Karma jne.
Vaadi ns.parhaalta ystävältäsi selkärankaa tai ystävyytenne päättyy. Inhottavaa tuollainen. Itsekin joskus jouduin kuuntelemaan pettämisjuttuja ja hihittelyä miten uunottaa poikakaveriaan. Ihan kakaroita jotkut, etäisyyttä vain reilusti jos ei älyä kuzipäiztä käytöstään, ei ollut enää mun paras kaveri. Jotain tapoja sentään. -Typeriä nämä "haluatko hänen poikaystävänsä" -kitinät. Ei tartte haluta muuta kuin selkärankaa penikkatautiselle "ystävälle".
Kaverisi parisuhde on viittä vaille finaalissa ja sinä haluat mukaan soppaan draamaa lisäämään?
Kehota ja tue kaveriasi eroamaan, vaikka häntä ilmeisesti lopullisen eron tekeminen ahdistaa.
juu ehkä vaan sanon kaverille suoraa etten halua kuulla sen juttuja enää. en halua menettää kaveria mutta ärsyttää kattoa vierestä ku joka baari-ilta uuden miehen kainalos. mutta käy vaan sääliks sitä poikaystävää kun sillä ei oo tästä mitään hajua ja tiedän miltä se tuntuu ku itteäki on petetty. eikä poika kiinnosta minua ihan oma poikaystävä löytyy kyllä kiitos vain huolenpidosta
Vierailija kirjoitti:
juu ehkä vaan sanon kaverille suoraa etten halua kuulla sen juttuja enää. en halua menettää kaveria mutta ärsyttää kattoa vierestä ku joka baari-ilta uuden miehen kainalos. mutta käy vaan sääliks sitä poikaystävää kun sillä ei oo tästä mitään hajua ja tiedän miltä se tuntuu ku itteäki on petetty. eikä poika kiinnosta minua ihan oma poikaystävä löytyy kyllä kiitos vain huolenpidosta
Outoa on se että kirjoitat kuin lapsi ja käyt silti baarissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoa on se että kirjoitat kuin lapsi ja käyt silti baarissa.
Ap on lapsi joka tekeytyy aikuiseksi tai aikuinen joka tekeytyy lapseksi.
no en kyllä tiedä miten kirjoitustaitoni tähän liittyy mutta olen 21v ainakin oman tiedon mukaan
Vierailija kirjoitti:
no en kyllä tiedä miten kirjoitustaitoni tähän liittyy mutta olen 21v ainakin oman tiedon mukaan
Liittynee sillä tavalla, että olisi kiva lukea tekstiä, jossa olisi edes isoilla kirjaimilla alkavat lauseet. Helpottaa huomattavasti lukemista.
Eipä yllättänyt Ap:n nuori ikä, aika teinisuhteelta ja -draamalta vaikuttaa.
empä oo koskaan ajatellu että se netissä on niin nuukaa miten kirjottelee
Riippuu kai onko se poikkis suht rauhallinen vai voisiko vaan raivota hulluna kaverillesi koko ajan, lopettamatta. Jos se kaveri voisi itse sanoa sille poikkikselle..? Ei varmaan kiinnosta tarpeeksi nykyinen poikakaveri jos on usea kuvioissa tai sitten haluaa vielä mennä.