Jos sukunimesi olisi Kassinen ja joku Pussinen esittäytyisi sinulle, niin nolottaisiko jotenkin?
Kommentit (27)
Jos joku Pussinen esittäytyisi minulle, sanoisin nimekseni Nussinen, vaikkei se oikeasti ole.
Mieluummin olisin Pussinen. Luulen että ei nolottaisi, kai siihen omaan nimeen olisi niin tottunut.
Ei mutta kun Siitonen meni naimisiin Kiimalaisen kanssa , niin ....
Kun nämä menisivät naimisiin ja morsian ottaisi kaksoisnimen Kassinen-Pussinen. :DD
Noh, kouluni rehtori oli Pussinen, joten olen tottunut. Ja niihin aikoihin vaikutti kuuluisa selvänäkijä Aino Kassinen, jonka tiesivät kaikki.
Hauskaa olisi. Mitähän muita vastaavia nimipareja meiltä löytyy?
Varis - Harakka
Hippi - Juppi
Vierailija kirjoitti:
Kun nämä menisivät naimisiin ja morsian ottaisi kaksoisnimen Kassinen-Pussinen. :DD
😂😂😂
Eräs tuntemani mies oli sukunimeltään Väärä.
Hän meni työhaastatteluun, haastattelija oli nimeltään Käyrä.
Esittelyssä tuli ylimääräisen mutka, kun Käyrä luuli haastateltavan vinoilevan...
Kun henkilö nimeltä Littunen esittäytyi nyt jo edesmenneelle Jukka Virtaselle, Virtanen ojensi kätensä ja sanoi: "Lirtanen"
Tosi tarina.
Olisikin. Häpeän sukunimeäni Kyrväkkö.
Assburger kirjoitti:
Eräs tuntemani mies oli sukunimeltään Väärä.
Hän meni työhaastatteluun, haastattelija oli nimeltään Käyrä.
Esittelyssä tuli ylimääräisen mutka, kun Käyrä luuli haastateltavan vinoilevan...
😄
Vierailija kirjoitti:
Etunimi ALMA
Tosiaan, Alma Kassinen-Pussinen. 😂
Venäläinen - Virolainen
Tamminen - Koivunen
Uusitalo - Vanhatalo
Joutsen - Kotka
Pukkinen - Sonninen
Kassisena perustaisin kattofirman. Tässä toisessa tapauksessa alkaisin kivestohtoriksi.
Vierailija kirjoitti:
Etunimi ALMA
Alma Pussinen-Kassinen, pitkäaikaistyötön mutta elämäänsä tyytyväinen!
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos sulhanen?
Yhden lääkäri Lerssin tiedän, mutta hän ei ole urologi, vaan yleislääkäri.
Varmaan naurattaisi.