Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sähkölaskuni -70 euroa elokuulta - aurinkopaneelit tuottaa ihan hyvin :D

Vierailija
06.09.2022 |

ja määräaikainen alle 5c / kwh voimassa vielä reilun vuoden. Sähkön ALV alennus tulossa. Ei voi paljon valittaa :D:D:D:D:DD:D:D:D:

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuvittelet että joku uskoo?

Vierailija
2/15 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sou? Minun sähkölasku on 20 euroa/kuukausi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sou? Minun sähkölasku on 20 euroa/kuukausi.

Sinä asutkin kanakopissa sossun rahoilla.

Vierailija
4/15 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sähkölasku on 20 ejroa kuukaudessa, ei paljon vaivaa vaikka hinnat kolminkertaistuu :D yksiössä on ihanaa

Vierailija
5/15 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas tulot kasvaa koko ajan, koska paneelia on sen verran että myyn 30% tuotetusta sähköstä verkkoon teille kalliilla hinnalla.

Vierailija
6/15 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kuvittelet että joku uskoo?

Ei tarvitse uskoa, mutta käytännössä kaikilla joilla on paneelit katolla on tänä kesänä satanut rahaa taivaalta. Keskimääräinen ostohinta elokuulta oli huimat 40c / kwh - tekee rahaa jo pienelläkin paneelimäärällä.

Vierailija
7/15 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko aurinkopanelit asennuksineen maksoi ja paljon ne tuottaa euroissa keskimäärin kuukaudessa?

Vierailija
8/15 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun sähkölasku on 20 ejroa kuukaudessa, ei paljon vaivaa vaikka hinnat kolminkertaistuu :D yksiössä on ihanaa

Luuletko että olet turvassa vastikkeiden ja vuokrien nousulta? :D

Vierailija
9/15 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hatunnosto kaikille, jotka tuottavat sähköverkkoon sähköä ja auttavat sitä kriisitalvena riitämään kaikille muillekin. 😀👍🏻

Vierailija
10/15 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea uskoa vai toimiiko sun jääkaappi,mikro ja hella aurinkopaneleilla? Aurinkopaneleilla ehkä lamput palaa ja puhelinta saa ladattua jos aurinko niihin paistaa.

Vierailija
11/15 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi nyt ei eletä syksyä ja päivät pimene koko ajan....Varmaan tosi tuottoisaa puuhaa marraskuussa.

Vierailija
12/15 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko aurinkopanelit asennuksineen maksoi ja paljon ne tuottaa euroissa keskimäärin kuukaudessa?

Maksoin tästä systeemistä aika tarkkaan 3000e - asensin kaiken itse, paitsi kaveri teki sähkökytkennät. Nyt tulee tuottoa aika reilusti - jopa yli 100e / kk kun hinnat on aivan hulluja!

Takaisinmaksuaika melko lyhyt jos 5-6 kuukautta saa ihan hyvää tuottoa vuodessa.

Vierailija
13/15 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvempaa on nyhjöttää vaatekaapissa.

Vierailija
14/15 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi nyt ei eletä syksyä ja päivät pimene koko ajan....Varmaan tosi tuottoisaa puuhaa marraskuussa.

Varmaan arvaat että kaikki *tietävät* sen että tuotto painottuu kesäkuukausiin? :D

Vierailija
15/15 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyhinnoilla aurinkopanelit maksavat itsensä takaisin 2 vuodessa. Aiemmin meni 15 vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan