Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

15-vuotiaalla tyttärelläni 21-vuotias poikaystävä, APUA!

Vierailija
06.09.2022 |

Tytär väittää kivenkovana että ovat rakastuneet ja en tiedä miten saisin sanottua hänelle että se poikaystävä on ilmiselvästi vain nuoren píllun perässä!

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanikäinen ystäväni alkoi seurustella 15-vuotiaana eli 9-luokalla 23- vuotiaan pojan kanssa. Nyt 34 vuotta myöhemmin he ovat yhä naimisissa, kahden aikuisen lapsen vanhempia ja tulossa isovanhemmiksi.

Vierailija
2/32 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli kun olin 20. Panin huolella ja tykkäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näin sain tehtyä näppärästi eilisestä keskustelusta aloituksen, joka koskee "minua" itseäni.

Ap

Vierailija
4/32 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli heillä on 6 vuotta ikäeroa. Mulla ja vaimolla on melkein 7 vuotta ja silti välillä tuntuu, että mä olen häntä vanhempi, vaikka olen nuorempi.

Vierailija
5/32 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin eihän mulla ole oikeasti perhettä, eikä tytärtä, mut näin päästään rääpimään lasten panoja ja nu ssimisua.

T;jonne15v

Vierailija
6/32 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täysikäinen saa harrastaa seksiä 15-vuotiaan kanssa, on lain mukaan lapsenraískaus!

AP

Vierailija
7/32 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei täysikäinen saa harrastaa seksiä 15-vuotiaan kanssa, on lain mukaan lapsenraískaus!

AP

Niinhän se on!

Vierailija
8/32 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain otettu lääke auttaa.

Miten tätä samaa satua varioiva avohoitotapaus on jaksanut näitä joka ilta ainakin parin vuoden ajan?

Ja millainen vajaqqi ottaa tämän jutut vakavissaan.

Vierailija
9/32 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäresi on alle suojaikärajan! Ilmoita poliisille.

Jos olet tietoinen tilanteesta, etkä tee mitään, niin voit olla rikollisoikeudellisessa vastuussa aiheesta myöhemmin!!! Ota huomioon, että tyttäresi on lapsi. Eli sillä mitä hän sanoo, on yksi ja hailee. Lain näkökulmassa se mies on pedofiili ja jos et ilmoita poliisille, sallit tilanteen!

Vierailija
10/32 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt tällaista tilannetta suuresti rakastamani tytön isänä..

Vaikka olen sivistynyt ja koulutettu ja vaikka mitä, niin aika lähellä on tuossa tilanteessa, että menisin sanomaan sille miehelle että lähdepä kuule vetämään hyvän sään aikana vähän saatanan äkkiä. Hyvä sää muuttuu muuten huonoksi

Vierailija
11/32 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ukon sovi alkaa seksiin, kun saa pian syytteen alaikäiseen sekaantumisesta. 

Vierailija
12/32 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh noh Ap, 15-vuotias voi olla nykyään tosi kehittynyt henkisesti ja vastuullinen, ja eihän miehet mahda mitään jos se on vaikka kaunis ja hoikka, hyvä peba, niin joku sitä tulee nuzzimaan joko nyt tai vuoden päästä. Relaa vähän.

Laissa ei ole puhuttu siitä miten kehittyneeltä alaikäinen näyttää. Hän on silti alle suojarajan. Vastuu on aikuisella. Piste.

Vierailija
13/32 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ukon sovi alkaa seksiin, kun saa pian syytteen alaikäiseen sekaantumisesta. 

Aikuisien kanssa voit olla huoletta.

Vierailija
14/32 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh noh Ap, 15-vuotias voi olla nykyään tosi kehittynyt henkisesti ja vastuullinen, ja eihän miehet mahda mitään jos se on vaikka kaunis ja hoikka, hyvä peba, niin joku sitä tulee nuzzimaan joko nyt tai vuoden päästä. Relaa vähän.

Laissa ei ole puhuttu siitä miten kehittyneeltä alaikäinen näyttää. Hän on silti alle suojarajan. Vastuu on aikuisella. Piste.

No tuo nyt on sellainen laki mistä monet ei vaan välitä. Ihmiset polttaa kánnabista ja pitää sitä pienempänä pahana kuin alkoholi, vaikka onkin laitonta. Samoin ihmiset harrastaa seksiä alle 16-vuotiaina, jotkut kortsun kanssa ja siitä nauttien partnerinsa kanssa. Mitä erilaista on mielestäsi 15-vuotiaan ja 16-vuotiaan päässä? Siis sun mielestä 16-vuotias on jollain tapaa "aikuisempi" kuin 15-vuotias? Millä lailla, kertoisitko?

Vierailija
15/32 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas kerran joku urkkataustainen laatikkoleukainen bemari-partajätkä hoitaa homman himaan. Eli, pian on suotavaa jo etsiä tyttärelle vuokra-yksiö jossa voi aloitella vastuunkantamista oikeasta aikuisten elämästä. Sori vaan kun se lapsuus jäi taas kerran yhdellä kovin lyhyeksi mutta sitten seniorina Attendossa ei tarvitse elämätöntä elämää haikailla.

Vierailija
16/32 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

15v. tyttö alkoi seurustella 26v. miehen kanssa. Siitä seurasi 30 vuotta kestänyt parisuhde, kolme lasta ja nykyään yksi lapsenlapsikin. Mä olen lapsista vanhin. 

Vierailija
17/32 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne vaan olen turvallinen stä.

Vierailija
18/32 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuo nyt on sellainen laki mistä monet ei vaan välitä. Ihmiset polttaa kánnabista ja pitää sitä pienempänä pahana kuin alkoholi, vaikka onkin laitonta. Samoin ihmiset harrastaa seksiä alle 16-vuotiaina, jotkut kortsun kanssa ja siitä nauttien partnerinsa kanssa. Mitä erilaista on mielestäsi 15-vuotiaan ja 16-vuotiaan päässä? Siis sun mielestä 16-vuotias on jollain tapaa "aikuisempi" kuin 15-vuotias? Millä lailla, kertoisitko?

Niin, on eri asia jos alaikäinen harrastaa toisen alaikäisen kanssa hommia kuin se että aikuinen harrastaa alaikäisen kanssa. 

Vierailija
19/32 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään apua vaan teet rikosilmoituksen ja tilanteen ratkaisemiseksi siirrät tyttäresi huoltajuuden yhteiskunnalle kun et kerta ole osannut kasvattaa lastasi

Vierailija
20/32 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, on eri asia jos alaikäinen harrastaa toisen alaikäisen kanssa hommia kuin se että aikuinen harrastaa alaikäisen kanssa. 

Aivan, kahden alaikäisen harrastaessa on isompi todennäköyisyys sille että jompikumpi on huolimaton, vastuuton, kortsu unohtuu jne. Ap:n mainitsema 21-vuotias mies on siis todennäköisesti vastuullisempi partnerina, eikö?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme