Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yh:t, mitkä asiat tuovat mielekkyyden ja ilon elämääsi?

Vierailija
06.09.2022 |

Joskus kaikki on turhan rankkaa. Kaipaan kuulla mitä hyviä juttuja muilla on.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsi ja suklaa

Vierailija
22/33 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä "onnellisilla" kaikilla omistusasunnot? Minä asun lasten kanssa kaupungin vuokra-asunnossa, haluaisin oman, vaan ei varaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma aika kun lapset nukkuu, uudet hyvät kirjat, liikunta eli lenkit ja säännölliset rutiinit, koti jossa kukaan muu ei häiritse, ystävät, pienet piristykset lasten kanssa.

Vierailija
24/33 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä "onnellisilla" kaikilla omistusasunnot? Minä asun lasten kanssa kaupungin vuokra-asunnossa, haluaisin oman, vaan ei varaa.

Hyvä työpaikka ja kunnon tulot tuovat turvaa ja liikkumavaraa elämään yksinhuoltajana.

Vierailija
25/33 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset (etenkin nyt kun nuorempikin täytti 6v.) lemmikit, liikunta, omat kiinnostuksen kohteet mihin kuuluu myös noi lemmikit, opiskelu. Tahtoisin sanoa myös ystävät, mutta valitettavasti asutaan nykyään kaukana toisistamme ja nähdään todella harvoin. Jos olisi jotain sosiaalista elämää niin kaikki olisi oikein hyvin. Onneksi viihdyn kuitenkin hyvin yksinkin/lasten kanssa.

Vierailija
26/33 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satunnainen kulli mitä lähipubista saa.

Vain mies voi olla niin tyhmä, että kuvittelee satunnaisen kullin tuovan yhdellekään naiselle mielekkyyden ja ilon elämään. Nyt kannattaisi tutustua oppaisiin naisen tyydytyksestä, kulli ei ole siinä keskiössä.

Vierailija
27/33 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jauho, kännäys ja haarojen levittely tuo iloa, valoa ja hauskuutta.

Jauho, haarojen levittely ym. Asiaton

Vierailija
28/33 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia tuloja teillä on? Kun koette että se puoli on kunnossa?

Vierailija
29/33 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tienaan 3500e kk, en tiedä onko täällä hyvä vai huono, mutta meille riittävä. Elatus 200e kk.

Vierailija
30/33 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

loli ja shota sarjakuvat. insestifantasiat

Vierailija
31/33 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ehkä jossain määrin sellainen perinteinen yksinhuoltaja, että olen köyhä. Vuokra-asunto, yllättäen tulleita vakavia terveysongelmia joiden johdosta jouduin luopumaan yrityksestäni juuri korona-ajan alussa. Olen totaali yh kolmelle lapselle, eikä eksä osallistu juuri lainkaan elatukseen. Mutta elämäni on ihanaa; ei negatiivista, itsekeskeistä, perässä vedettävää tyyppiä synkistämässä kaikkien elämää. Minulla on ollut aikaa panostaa lapsiin ja heistä on kasvanut aivan mahtavia tyyppejä. Meillä on oikeasti mukavaa keskenämme. Hankimme pari vuotta sitten koiran ja se on tuonut entisestään iloa elämäämme. Teemme pyöräretkiä, kokkailemme yhdessä, katsomme elokuvia, aina välillä käymme jossain konsertissa kahden isomman kanssa jne jne... Välillä on ollut todella raskasta se oman ajan puute, mutta sitäkin on tullut pikkuhiljaa enemmän kun nuorinkin on jo kymmenen. Aloitin juuri itselleni kivan kurssin ja nuorimman kanssa yhteisen liikunta harrastuksen. Valmistaudun pikkuhiljaa taas aloittamaan yrittäjänä, mutta en aio ottaa paineita, tämäkin aika on arvokasta kun voin olla niin hyvin läsnä. Ja kaiken kukkuraksi tutustuin aivan mahtavaan mieheen reilu vuosi sitten ja olemme älyttömän rakastuneita.

Elämässä on oikeasti kauniita ja ihania asioita ihan siinä käden ulottuvilla kun vain haluaa nähdä, mutta tiedän että väsymys tekee sen vaikeaksi, samoin jos on uriutunut  negatiivisiin tai hyvin tylsiin rutiineihin. Kannattaa uskaltaa aloittaa jotain uutta, kokeilla jotain erilaista, heittäytyä välillä hieman tuntemattomille poluille. Itsekseen tai lasten kanssa. Haastaa itseäsi positiivisella tavalla.  

Vierailija
32/33 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jauho, biletys, valehtelu.

Vierailija
33/33 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up