Olen hyväksynyt sen asian etten tule koskaan saamaan ystävää
Minua vain ahdistaa ihmiset. Mutta en kärsi tästä asiasta elämä on hyvää ilman ystäviä. Mutta elämä ilman miestä on raskasta.
N23
Kommentit (13)
Olen. Näen silti unia, joissa olen pyyteettömästi rakastettu ja ehdoton prioriteetti jonkinlaiselle eniteetille, ei välttämättä edes ihmiselle/olennolle. Ja tunnen unessa suunnatonta onnea (mitä en ole tuntenut lapsuuden jälkeen).
Ehkäpä FWB voisi tuoda sulle ystävän tai useammankin ystävän 😉! Torttua jakoon vaan!
Vierailija kirjoitti:
Eikö mies siis ole mielestäsi ihminen?
Rauhoitun jos saan maata miehen vieressä siitä tykkään. Mutta jos joudun keskustelemaan kasvotusten niin alkaa ahdistamaan.
Sitten sun kannattais hommata itsellesi joku pumpattava Benjamin. Oikean miehen kanssa joutuu väkisinkin joskus myös keskustelemaan, oli sitten kuinka jäyhä mörökölli tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Sitten sun kannattais hommata itsellesi joku pumpattava Benjamin. Oikean miehen kanssa joutuu väkisinkin joskus myös keskustelemaan, oli sitten kuinka jäyhä mörökölli tahansa.
Tykkään että mies keskustelee mutta minulta ei saa odottaa liikaa keskustelun suhteen. Miehet eivät halua minua koska en juttele.
Uuuh
Uuh
Se sopii sulle neiti
Uuuh
Ottaako herralla eteen neiti
Uuh
Uuuuuuh
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä FWB voisi tuoda sulle ystävän tai useammankin ystävän 😉! Torttua jakoon vaan!
Näin. Niinhän ne menestyneet naisetkin jatkuvasti hokee, että pois turha ujous ja lettua jakoon vaan. Ei pihtari saa ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin. Niinhän ne menestyneet naisetkin jatkuvasti hokee, että pois turha ujous ja lettua jakoon vaan. Ei pihtari saa ketään.
Ja muistakaa vanha totuus: kiltit tytöt pääsee taivaaseen, tuhmat minne vaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole pihtaillut. Pyysin miestä treffeille ja hän sanoi että haluaa muutakin kuin pelkkää seksiä. Hän halusi enemmän keskustelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole pihtaillut. Pyysin miestä treffeille ja hän sanoi että haluaa muutakin kuin pelkkää seksiä. Hän halusi enemmän keskustelua.
En tajua sinua. Olisin ikionnellinen jos kohtaisin tuollaisen miehen joka sanoo noin
Oliko koulukavereissa ennen joku kiva. Ehkä tulevaisuudessa on joku uusi tuttu teeseuraksi. Ja jos sulla sopii se mies sitten hyvin.
Eikö mies siis ole mielestäsi ihminen?