Omistatko sadetakin? Millaisen?
Itselläni ollut aina vedenpitävät ulkovaatteet. Ne ei kuitenkaan kestä tuntien ulkoilua kaatosateessa. Sateenvarjo tuolla tuulessa ei myöskään ole kovin toimiva ratkaisu. Millainen sadetakki olisi hyvä ja onko se ihan nolo aikuisella?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nolo? Minkä ikäinen miettii tämmösiä?
Minkä ikäinen lyttää tämmösestä?
36-vuotias kysyjä. Kysyin, en lyttää. Vieläkin kiinnostaa minkä ikäinen miettii onko sadetakki nolo.
Maastokuvioinen sadetakki löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
36-vuotias kysyjä. Kysyin, en lyttää. Vieläkin kiinnostaa minkä ikäinen miettii onko sadetakki nolo.
Olen toinen aikuinen, sadetakki ok, mutta kyllä vähän mietin, kehtaanko laittaa sadehousut jos menen vaikka kauppaan pyörällä. Metsäkävelylenkille kehtaan kyllä ne laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ihana vaaleanpunainen sadetakki. Pidän siitä paljon.
Olisipa minullakin. Minulla ruma vaaleansininen. Tarvitsin heti sadetakin, ja ostin mitä oli myytävänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on Rukan musta lähes maahan asti yltävä takki. Muuttuu sateessa kiiltäväksi, ja tekee pimeässä melkein näkymättömäksi.
Eikä mitään housuja takin alla...
Onko me tavattu?
Pitkä tummansininen sadetakki hupulla, yltää kumpparien yläreunaan asti. Näytän se yllä majakanvartijalta. Äärettömän kätevä esim koiralenkeillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen toinen aikuinen, sadetakki ok, mutta kyllä vähän mietin, kehtaanko laittaa sadehousut jos menen vaikka kauppaan pyörällä. Metsäkävelylenkille kehtaan kyllä ne laittaa.
Mietitkö tosiaan, jos toinen vaihtoehto on kastuminen?.?
Lidi ostetut vedenpitävät ulkoilu vaatteet 50 % ale myynnistä.Väriä ei voinut valita. Kuin erikseen halpis kauppoista joissa krääsää myynti useampii 1 eron sade takki ja viitta.On antaa kaverillekin kun säällä kuin säällä ulkoilemme käsi kädessä läpi vuoden aikojen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on Rukan musta lähes maahan asti yltävä takki. Muuttuu sateessa kiiltäväksi, ja tekee pimeässä melkein näkymättömäksi.
Eikä mitään housuja takin alla...
Onko me tavattu?
Puistossa eilen. Jostain syystä rupesit kirkumaan ja juoksit pois.
Mä ostin viime syksynä vaaleanpunaisen/vähän nudeen menevän reilun sadetakin. Menee tarvittaessa vähän paksummankin takin päälle. Uudet kumisaappaat tarttisin!
Rukan sadepuku löytyy.