Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelle Hermanni C-kasetti 80-luku.

Vierailija
06.09.2022 |

Muistaako kukaan? Olenko ainoa jolla tuo silloin oli? Näin jälkeenpäin en ihan varma tavoittiko kohdeyleisönsä ja saiko tarvittavan myynnin. Ketkä tekivät biisejä? Alan rautaiset ammattilaiset?

Ainakin siinä oli joku ihan menevä lorputa loiskis-biisi ja sitten muistan selvästi että yksi balladi joka oli yllättävän kaupallisen kuuloinen. Se oli hämmentävä. Ikäänkuin Pelle Hermannista tehtiin pop-tähteä.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä? C-kasetti?Mikä se on ???

No ihan tavallinen kasetti, joka laitetaan mankkaan soimaan.

Vierailija
22/35 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeeee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on luonnollisesti Veijo Pasasen nimmari ko.kasetissa. Jännitti käydä pyytämässä Tillikassa - Hermanni-sedälle maistui silloin aika reippaasti.

Vierailija
24/35 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se PelleHermanni oli ihan pelle.

Vierailija
25/35 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se PelleHermanni oli ihan pelle.

No se nyt oli sellainen pellehermanni koko pelle.

Vierailija
26/35 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisko cd:tä lainaksi? Sais viel kerran kuulustella noita.

Vierailija
27/35 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tarvitsisin kuulla sen cd:ltä! Tai kumpa se olis jossain netissä. Mulla oli se c-kasetti, mutta se hajosi ja olis ollu tärkeetä fanikamaa. 

Kelasin sitä niin paljon edes takas ja oli jo ostettuna jonkun vanha ja käytetty. ei edes tullut mukana sitä kansipaperia (joka vähän harmitti) plus kasetin toisesta puolesta revitty luettelo lauluista ja kohtauksista.  

Varsinkin just se yks laulu oli sieltä kaikkein tärkein. Olisin niin halunnut kuulla ne kaikki laulut ja vaikka äänittää puhelimeen että ne olisi nyt turvassa ja kuunnella niitä ikuisesti mutta se kasetti on yhä tallella, mutta se nauha on siellä sisällä katkenneena. 

jos laittaa soittimeen, vaan äänikasetin toinen pyörä pyörii eikå toinen lähde ollenkaan liikkeelle, enkä nää sitä nauhaa enää ulkoisesti kuin normaalisti olis, se on vaan siellä sisällä enää.

myös, jos joku osais korjata kasetteja olis mukava, joten joku sellanen tänne hoi!

itse en osaa. Haluan kuulla tän kasetin vielä ja harmittaa, kun niin harvoista enää löytyy tätä kuin oli yksittäiskappaleena 

(tai ei kukaan laita myyntiin, jos nurkista vielä löytyis). Ei ole tänä päivänä enää yhtä suuri juttu kuin 80-luvulla, ei näitä saa joka tavarakaupasta.. joten suurelle ihailijalle se olisi ollut tärkeä keräilykappale. = Toimiva sellanen

Vierailija
28/35 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tuo kasetti. Mutta ei siinä mitään kaupallista balladia ole.

Vierailija
29/35 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on luonnollisesti Veijo Pasasen nimmari ko.kasetissa. Jännitti käydä pyytämässä Tillikassa - Hermanni-sedälle maistui silloin aika reippaasti.

Olen vähän kateellinen.

Vierailija
30/35 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vähän kateellinen.

me too! Or me three. Heh heh. Haluaisin nähdä sen nimmarin

Vierailija
31/35 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tuo kasetti. Mutta ei siinä mitään kaupallista balladia ole.

no ei kai sitten, mutta siinä on kuitenkin monta erilaista laulua joita ei kuule muualta.

Ei se kasetti niin kummoinen ole, mutta ne laulut on merkittäviä, varsinkin fanille, joka fanittaa häntä muutenkin ihan tän hahmon ulkopuolella häntä kokonaan ihan ihmisenä ja taiteilijana.

Jos sulla on se kasetti, miten sen voisi kuulla muutkin? 

oon etsinyt netistä sitä vaikka jo kuinka kauan epätoivosesti. Vain 3 eri kertaa olen nähnyt sen kasetin myynnissä. 2019 näin kasetin myynnissä, jossa oli vielä ne paperit, jäi ostamatta ja harmittaa. 

Vierailija
32/35 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista. Muistan nauravan kulkurin c- kasetin. Aki ja Turo & hepamastes c-kasetin. Sekä pihalla olleen c kadetin. Toi Hermanni kasetti ois varmasti ostettu, jos olisi siitä kuultu.

Vierailija
33/35 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

What?

Fuck you!

Onpa rivo lastenlaulu.

Vierailija
34/35 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä? C-kasetti?Mikä se on ???

No ihan tavallinen kasetti, joka laitetaan mankkaan soimaan.

Mitä? Mankka? Mikä se on?

Vierailija
35/35 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En muista. Muistan nauravan kulkurin c- kasetin. Aki ja Turo & hepamastes c-kasetin. Sekä pihalla olleen c kadetin. Toi Hermanni kasetti ois varmasti ostettu, jos olisi siitä kuultu.

Minäkin muistan yhden kadetin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän