Voiko nainen olla kuukausi seksin aloittamisen jälkeen raskaana mulle, vai edelliselle miehelle?
Paniikissa kyselen. Nainen väittää mua lapsen isäksi. Itse olen vähän epäileväinen, että oli jo raskaana kun aloitettiin suhde. Nainen ei puhu suomea, tulkin välityksellä keskustelut. Mulla ei ole käsitystä kuinka pian raskaus ja isä todetaan.
Kommentit (56)
Kumpikin on mahdollisia. Kysy laskettua aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen on ulkomaalainen niin tuleepahan vain mieleen että tuolla konstilla saa Suomen kansalaisuuden.
Eipä se nyt ihan noin yksinkertaista ole.
Kikkelis kokkelis, mitäs läksit nii-ii :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen on ulkomaalainen niin tuleepahan vain mieleen että tuolla konstilla saa Suomen kansalaisuuden.
Mistä toimistolta saa noutaa pääsylipun Suomen? Suomi-Thaimaa ryhmässä on hyvätuloisia vaimon odottajia jotka venaa tuontilupaa.
Ai eikö saa jos on rahaa elättää ja yhteinen lapsi?
Oli miten oli, tuohon ne naiset tähtäävät.
Vedät paljaalla ja Oho, voiko olla?
Oletko jotenkin missannut sukupuolivalistuksen?
Hih hih, nyt sulle syntyy joku apinanpoikanen 🤭
Huonoa tuuria, jos olet juuri onnistunut niinä hedelmällisillä päivillä laittamaan naisen paksuksi. Kysy milloin oli viimeiset menkat. Sillä sen tiedät, kun vähän lasket.
Kiistät isyyden ja joudut DNA-testiin. Sillähän se selviää.
Luulen kyllä, että nainen on paksuna jollekin toiselle ja etsii sinusta elättäjää ja oleskelulupaa.
Voiko seksin jälkeen nainen tulla raskaaksi 🤦🏻 voi pyhä yksinkertaisuus. Pidä se kikuli siellä housuissa, jos tällaisen asiankin ymmärtäminen tuottaa haastetta. Mikään ehkäisykeino ei ole 100% varma. Nainen voi tulla raskaaksi myös kortsusta huolimatta, jos sopivasti sattuu. Periaatteessa aina, kun harrastat seksiä, on riski, että siitä seuraa raskaus, johtuen edellämainitusta.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla sulle.
Mutta tuskin on.
Vaadi DNA-testi ja jos on sinun lapsesi, vaadi aborttia. Lapsella on ihan oikeasti oikeus järkeviin vanhempiin, ei tuollaisiin holtittomiin homssuihin.
Vierailija kirjoitti:
Huonoa tuuria, jos olet juuri onnistunut niinä hedelmällisillä päivillä laittamaan naisen paksuksi. Kysy milloin oli viimeiset menkat. Sillä sen tiedät, kun vähän lasket.
Tarkoitat kai, että tulkki kysyy, koska oli viimeiset menkat 🥴
Vierailija kirjoitti:
Vaadi DNA-testi ja jos on sinun lapsesi, vaadi aborttia. Lapsella on ihan oikeasti oikeus järkeviin vanhempiin, ei tuollaisiin holtittomiin homssuihin.
Minikokoisesta alkiosta dna-testi :D
DNA-testit tehdään lapsen syntymän jälkeen ja silloin on auttamatta liian myöhäistä abortille.
Vierailija kirjoitti:
Oliko tulkki sängyssäkin paikalla?
Näköjään olisi pitänyt olla. Se olisi ehkä osannut ehkäistäkin.
Jep, suojaamatonta seksiä ollut ekan kerran juuri ovulaation aikaan. Raskaus saanut alkunsa heti ekasta kerrasta. Kuukautisten pitäis alkaa tästä noin parin viikon kuluttua, eivät tietenkään ala koska nainen raskaana. Nyt kulunut jo kuukausi eli kuukautiset on olleet myöhässä jo pari viikkoa. Eli ei ole edes välttämättä testaillut heti kuukautisten poisjäännin jälkeen vaan odottanut viikon-pari. Näkyy testissäkin jo todella hyvin. Ihan hyvin mahdollista, että on raskaana juuri ap:lle. Aika täsmää oikein hyvin. Mikään ei erityisesti viittaa siihen, että olis ollut raskaana jo ennen ap:n tapaamista. Toki tämäkin mahdollista, mutta yhtä mahdollista on että ap on isä. Asia selvinnee lopullisesti dna-testeillä lapsen synnyttyä.