Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan nähnyt Reiman..

28.10.2006 |

sinisävyistä pompulapipoa (kahta eri sävyä, kaksi pompulaa, korvaläpät ja sidontanauhat) enää missään myynnissä? Taitaa olla joku vanhempi malli ja Huutonetissäkin näytti joskus olevan, mutten enää löytänyt.. Niitä on varmasti myyty jossain alessa tms.?! Olisiko kenelläkään näköhavaintoja? Koot 48 ja 50 haussa siis.. Jos joku näkee, niin ostaisiko minulle, asun itse täällä korvessa eikä täältä saa mitään! :(

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

TALVILAKKIA, jossa vaaleansininen yläosa " hiipalla" ja tummansininen alaosa.. ja myös sidontanauhat (ehkä sellainen pompulakiristys).. siitäkin samat koot tai miten ne sitten meneekään.. :) toivottavasti joku on nähnyt tai sattuu näkemään, kun siellä jossainpäin kiertelee!

Vierailija
2/10 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarkoitat sellaista hiippamallista missä pompuloita. Niitä on vissiin sini- ja vihreäsävyisiä.

Turun Länsikeskuksen Citymarketissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitin sellaista pipoa, jossa 2 pompulaa " kulmissa" .. hmm.. vaikea selittää! :) Mutta kiitos silti vinkistä, voisin laittaa siskon tutkailemaan!

Vielä kuitenkin kaipailisin näköhavaintoja noista em. pipoista/lakeista.. Turku-Tampere-Helsinki, eikö missään?!

Vierailija
4/10 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli voi löytyä varmaan etsimääsikin vielä. Tuo hiippamalli vain itseä kiinnosti niin se pisti ensin silmään. Varmasti muitakin malleja, kun Reimaa myyvät :)

Vierailija
5/10 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on siniraitainen pipo jossa kulmissa pompulat.

Merkki vain ei ole Reima. Cittarista myös ostettu. Valmistuttaja Kesko oyj,

Jos kuva näkyy niin lakissa on ollut korvaläpät ja nauhat mut oon ottanu pois.

Vierailija
6/10 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

file:///C:/Documents%20and%20Settings/Tane/Ty%F6p%F6yt%E4/Kuva007.jpg

tuskin sama mut yritystä sentään ;)

Vierailija
7/10 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

file:///C:/Documents%20and%20Settings/Tane/Ty%F6p%F6yt%E4/Kuva007.jpg

Vierailija
8/10 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta laitatko tänne kuvan, jos vaikka olisi samantyyppinen..

marsipaani80@netti.fi :)

Vierailija
9/10 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan tosiaan tällaista pompulapipoa ole enää missään nähnyt? Pipo on ilmeisesti viime talven mallia, kun KaksPlussan numerossa 10/05 oli tällainen haalariesittelyssä tytöllä päässä.. tosin punaisena, mutta kuitenkin. Olen lähdössä Turkuun viikonloppuna, että jos siellä suunnalla olisi jossakin nähty, niin vinkkejä tänne vaan.. en jaksaisi kaikkia paikkoja koluta, enkä edes tiedäkään sieltä mitään.. :)

Sitten Tampereella ja Helsingissä minulla olisi kyllä hakija, jos joku osaisi kertoa, missä näitä vielä olisi.. Joten kaikki pienetkin muistikuvat olisi tervetulleita!

Vierailija
10/10 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pipoa, jossa myös korvaläpät ja nauhat?? Sinisenä myöskin..