Himmeä / himmennettävä valaisin, ehdotuksia?
On ollut mielessä ennenkin ja nyt kun on nää sähkönsäästötalkoot, oon taas alkanut funtsia että pitäisi varmaan hommata 1-3 jotain edullista ja mielellään suht siedettävää, joko säädettävää, tai valmiiksi himmeää tunnelmavalaisinta seinäjohdolla.
Asunnossa ongelmana, että seiniä ja ovenpaikkoja on siirrelty, mutta valokatkaisijoita ei, joten etenkin makkarin katkaisija on vain huoneen perällä ja reitti sinne on pimeä ja ankea. Toki tohon voisi laittaa normaalinkin valon ja rämpätä sitä päälle ja pois, mutta toisaalta voisi olla ihan kiva illalla pitää siinä semmoista tunnelmavaloa, joka antaisi hieman valoa niin makkariin, kuin olkkariinkin.
Pariin muuhunkin kohtaan kaipaisin tunnelmaa ja taustavaloa hämäriin iltoihin. Tällä hetkellä kun valaistusvaihtoehdot on joko tosi kirkas, tai pimeä.
Ideoita, ehdotuksia?
Olen kyllä selaillut jotain vaihtoehtoja, mutta tuntuu, että näitä on niin tolkuttomasti että menee ihan sekaisin.
Kiitos.
Kommentit (4)
Teitkö itse rempan vai muutitko vain asuntoon, jossa ei pistokepaikkoja ja katkaisimet väärissä paikoissa? Onko vuokra vai omistus?
Mulla on tuollainen kattoon osoittava varrellinen lamppu himmennyksellä, on epäsuora ja säädettävä valo niin aika mukavasti saa oman makuisen valaistuksen huoneeseen.
Vierailija kirjoitti:
Teitkö itse rempan vai muutitko vain asuntoon, jossa ei pistokepaikkoja ja katkaisimet väärissä paikoissa? Onko vuokra vai omistus?
Muutin kämppään, jossa ne on päin hemmettiä ja on omistusasunto, ei oo varaa just nyt tilata sähkäriä.
Oletko sekaisin?!