Julkkis joka ei ole erityisen komea tai kaunis, mutta jokin hänessä kiehtoo sinua?
Itse vastaan tähän näyttelijä Michael Sheen. En pitänyt enkä edelleen pidä hänen hahmostaan Twilight-elokuvissa, mutta kun näin hänet Underworld-elokuvissa niin huh huh! Eihän mies erityisen komea ole, mutta noissa elokuvissa seksikäs ihmissutena! Näyttää myös nykyään paremmalta kun hänellä on parta. Mun mielestä hänelle sopii parta.
https://www.google.fi/search?q=michael+sheen+underworld&client=safari&c…
https://www.google.fi/search?q=michael+sheen&tbm=isch&ved=2ahUKEwjnw8n1…
Kommentit (98)
Sami Sykkö, jotain mystistä, eläimellistä vetovoimaa.
Brittinäyttelijöissä on pilvin pimein näitä.
Ja se on just niiden vahvuus. Myös naisista löytyy rumankauniita mm Helén Mirren.
William Fichtner
Richard Ayoade (tai no, on se oikeastikin komea)
Vierailija kirjoitti:
Mads Mikkelsen. Mä luulin aina että lähes kaikki pitää sitä. komeana, mutta monen kommentti tuttavapiirissä on että hyi miten kolhon näköinen äijä.
Mads on kyllä todella kiehtova ja kyllä mä hänetkin lakanoiden väliin kanssani kelpuuttaisin. :D
Jack Black, varsinkin ihan viime aikoina, kun on hopeinen parta ja silmälasit. Googleen Jack Black 2022 :)
Jeff Goldblum siitä asti, kun olin 11 ja näin Jurassic Parkin... :D
Brendan Gleeson ja John Rhys-Davies
Meryl Streep +50-vuotiaana, mun mielestä on kyllä kaunis mutta esim. King Kongiin kun haki roolia niin ohjaaja moitti että miksi on näin ruma nainen tänne päästetty...
Vierailija kirjoitti:
Steve Buscemi.
Kai kaikki jo tiesivät, että Steve Buschemi palasi näyttelijäntyöstään hetkellisesti entiseen ammattiinsa, palomieheksi, ja auttoi WTC:llä? Eikä tehnyt siitä mitään numeroa. Respect.
Sari Essayah on ihannenaiseni: luonnollinen, fiksu ja kristilliset elämänarvot.
Hänen arvostuksensa vaan nousee, kun vertaa johonkin pimeämpään poliitikkoon. ;)
Vierailija kirjoitti:
Andy Serkis!
Oh, sielunsisko(?). Andy saa sukat pyörimään jalassa semmoisella tavalla, johon ei ole kukaan muu vielä pystynyt.
Matti Ristinen