Ehdota kivaa ja halpaa yöpymiskohdetta pk seudun läheltä.
Mieluiten edullinen alle 100€ yö.
Ei tarvitse olla 5 tähden hotelli. Kiva majatalo tai motellikin käy.
Haluan lähteä reissuun, mutta rahaa ei hirveästi ole.
Kommentit (27)
Eli kaikki käy. Ei tarvitse olla suurikaupunki.
Matkustan ensin helsinkiin ja sitten sieltä junalla johonkin.
Mieluiten ei kuitenkaan vantaa tai espoo.
Keravaa mietin. Se kyllä sopii jo.
T. Ap
Miksei joku hotelli helsingissä käy
Laivalla tallinnaan, siellä kivoja vaihtoehtoja.
Helsinki-Vantaan kentän penkki. Testattu on. Hyvin sain nukuttua penkillä. Lisäksi halpa.
Kulttuurikeskus ja kokoushotelli Sofia Helsingin Kallahdessa. Viimeksi ainakin selvisi alle satasella, kun kesäkuun alussa siellä majoituimme. Merellinen ympäristö ja yleisissä tiloissa jääkaappi sekä mikronkäytettävissä.
Vierailija kirjoitti:
Kulttuurikeskus ja kokoushotelli Sofia Helsingin Kallahdessa. Viimeksi ainakin selvisi alle satasella, kun kesäkuun alussa siellä majoituimme. Merellinen ympäristö ja yleisissä tiloissa jääkaappi sekä mikronkäytettävissä.
Joo tää on kiva. Aivan meren rannassa.
Ulkomaanlennot AlV vapaita. Kannattaa harkita!
Jos olet 18-35v nainen, niin mun luokse pääset. Satasta enempää en maksa, mutta saat aamupalat ja voidaan tilata vaikka sushit illaksi, jos suostut japanilaistyyliseen iltaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet 18-35v nainen, niin mun luokse pääset. Satasta enempää en maksa, mutta saat aamupalat ja voidaan tilata vaikka sushit illaksi, jos suostut japanilaistyyliseen iltaan.
Mä voin tulla, haittaako että olen ylipainoinen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kauheasti. Suostutko japanilaiseen iltaan? Pyydän allekirjouituksen ennakkoon, jos olet vaikka kala-allergikko, tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kauheasti. Suostutko japanilaiseen iltaan? Pyydän allekirjouituksen ennakkoon, jos olet vaikka kala-allergikko, tms.
Syön mielelläni kalaa, vaikka sushin ystävä en ole. Maistan kuitenkin mieliksesi. Toimin myös mielellään tarjoilualustana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syön mielelläni kalaa, vaikka sushin ystävä en ole. Maistan kuitenkin mieliksesi. Toimin myös mielellään tarjoilualustana.
Mahtava juttu! Koska olet matkustamassa?
Bodom järven ranta.