Mikä mytologinen olio haluaisit olla jos se olisi mahdollista?
Enkeli, yksisarvinen, keiju, ihmissusi, joku muu?
Kommentit (89)
Sfinksi. Kyselisin tyhmiä itse keksimiäni kysymyksiä ylimielisiltä miehiltä ja naureskelisin kun vastaavat peloissaan väärin. En edes satuttaisi heitä fyysisesti vaan minulle riittäisi nöyryyttäminen. On tässä varmaan jotain psykologiaa taustalla... Mutta tämä on vastaukseni. Ei mitään riskiä, että häviäisin itse näissä tilanteissa, koska sekä kysymykseni että niiden vastaukset olisi täysin älyvapaita.
Pilkka osui omaan nilkkaan kun tekstinkorjaus korjasi yhden sanan tästä kahdesti väärin, niin jouduin postaamaan tämän useaan kertaan. En ole selkeästi sfinksi oikeassa elämässä.
sellainen haltija, niin kuin Lord of the ringsissä tai moon elf.
Vierailija kirjoitti:
Älykäs ihminen
Sekunnin miettimisen jälkeen tämä sama tuli itsellenikin mieleen. Kiva huomata etten ole ainut tällainen 😁👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pimppimato. Vois luikerrella naisten pimpukoissa
Tarkoitatko siittiötä?
Eikun joku mato mikä vaan menee pimpukoissa ja maistelee ja haistelee ja hyppää sieltä uusiin pimpukoihin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älykäs ihminen
Sekunnin miettimisen jälkeen tämä sama tuli itsellenikin mieleen. Kiva huomata etten ole ainut tällainen 😁👍
Älykkyys on yliarvostettua....eiku...
Nooa. Olisin jättänyt persut, vassarit, demarit lähi-itäläiset, afrikkalaiset ja muut elukat pois arkista. Sekä punkit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pimppimato. Vois luikerrella naisten pimpukoissa
Tarkoitatko siittiötä?
Eikun joku mato mikä vaan menee pimpukoissa ja maistelee ja haistelee ja hyppää sieltä uusiin pimpukoihin
Mul**u?
Heh, mytologiasta tiedä mutta: Pylväspyhimys - istuis siellä seipään nokassa, antamassa neuvoja kaikille.
Joku ilkeämielinen tiesti tulisi kysymään: Mitäpä jos menisit töihin? - Vastaisin siihen, et Mutsis oli. :)))
Totta. Niistä mytologisista olennoista sentään on jotain todistusaineistoksi tulkittavaa olemassa