Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tehyn mukaan poliisit voivat pian viedä lakkoilevia hoitajia töihin

Vierailija
05.09.2022 |

Tällaiseksi homma on mennyt, aletaan uhkailemaan poliisilla jos hoitajat eivät suostu paskapalkalla huonoihin työoloihin.

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000009049703.html

Kommentit (802)

Vierailija
21/802 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinäpähän ensin paukuttelevat ovea, vetäsen kossupaukun ja avaan oven. Haistavat jo, että turha patistaa töihin.

Hyvä idea, taitaa pian moni hoitaja suunnata Alkoon ostoksille.

Ap

Pääset putkaan selviämään. Siitä sitten valtion kyydillä töihin. Arvaappas onko putkareissu palkallista työaikaa?

Vierailija
22/802 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole enää mitään arvostusta hoitajia kohtaan, pelkkiä itsekkäitä vinkuvia kusipäitä. Painukaa pois tästä maasta jos ei työt kiinnosta, voin maksaa lentoliput jos painutte helvettiin Suomesta jo huomenna. Hei hei !

Minulla ei ole yhtään arvostusta sinua eikä lentolippujasi kohtaan enkä itke yhtään jos kidut leikkausjonossa hoitajapulan takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/802 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvakänni ja vaikka vaan sanotte olevanne rokottamattomia niin ette pääse lähellekään työpaikkaa (oletan, että rokottamattomia hoitajia ei päästetä hoitotyöhön). 

Vierailija
24/802 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinäpähän ensin paukuttelevat ovea, vetäsen kossupaukun ja avaan oven. Haistavat jo, että turha patistaa töihin.

Ap

Pääset putkaan selviämään. Siitä sitten valtion kyydillä töihin. Arvaappas onko putkareissu palkallista työaikaa?

Töissä vetää äksäksi lattialle. Siinähän itket sitten hoitoa.

Vierailija
25/802 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Arvaapas otetaanko juovuksissa oleva hoitaja tiputtamaan sytostaatteja? Jätä muuten toinen p pois, niin et vaikuta niin idiootilta kuin olet.

Vierailija
26/802 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan ne pakottaa töihin, mutta kukaan ei voi pakottaa tekemään siellä töitä.

Vierailija
27/802 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tyytyväinen sh. 3080 eur kuussa päivätyöstä. Lisäksi paikkaan välillä iltoja ja viikonloppuja lähihoitajan vuoroilla sairaanhoitajan palkalla, hälytysraha tulee päälle. En irtisanoudu enkä mene lakkoon. Teen myös ylitöitä kiellosta huolimatta.

Vierailija
28/802 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole enää mitään arvostusta hoitajia kohtaan, pelkkiä itsekkäitä vinkuvia kusipäitä. Painukaa pois tästä maasta jos ei työt kiinnosta, voin maksaa lentoliput jos painutte helvettiin Suomesta jo huomenna. Hei hei !

Mutta kuka testaa sitten sulta sukupuolitaudit?

Vierailija
29/802 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon tyytyväinen sh. 3080 eur kuussa päivätyöstä. Lisäksi paikkaan välillä iltoja ja viikonloppuja lähihoitajan vuoroilla sairaanhoitajan palkalla, hälytysraha tulee päälle. En irtisanoudu enkä mene lakkoon. Teen myös ylitöitä kiellosta huolimatta.

Niin olisi muutkin tyytyväisiä. Minun palkka päivätyöstä olisi 2448€. Lisien kanssa saan n. 3000€. Tosi harvoin viikonloppuvapaita.

Vierailija
30/802 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tuskinpa alkoholille haisemisesta vielä putkaan joutuu, ei olla ihan niin pitkällä.

Ap

Vierailija
31/802 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko tuolla palkalla julkisella puolella töissä?

Vierailija
32/802 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On taas aivan järkyttävää vänkäystä puolin ja toisin tällä palstalla. Totuus on, että jokainen meistä tarvitsee hoitajia ja terveydenhoitoa ennemmin tai myöhemmin. Kaikille suotuisampaa, jos meillä on tyytyväiset ja ammattitaitoiset hoitajat sairaaloissa ja terveyskeskuksissa. Paljon turhempaan syydetään rahaa koko ajan.

Vierailija
33/802 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli te kiristätte suomalaisia, luulette niin saavanne kunnioitusta ja arvostusta. Pitää ruveta meidän miesten tekemään ihan samaa, te ette tule toimeen ilman meitä. Ruvetaan mekin kiristämään ja laitetaan koko yhteiskunta polvilleen, jos ei tule 5 000 euron palkankorotusta, jokaiseen miesvaltaiseen ammattiin Suomessa.

Vierailija
34/802 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikin saada aikaan kunnon joukkoliike, niin että Joka kutsunnoissa ainakin neljännes kieltäytyisi kokoneen, ei edes siviilipalvelua hyväksyisi. Minä kävin intin, eikä siitä ollut mulle yhtikäs mitään hyötyä, haittaa vain. Työura tykkäsi, kun oli juuri päässyt alkamaan, vähäistä omaisuuttani jouduin myymään, kun eihän se päiväraha mininkään riitä, eikä oikein halua sotkussa viikonloppuvapaata viettää. -onhan ne litterat, joku sanoo, mutta ei niitä syömällä ainakaan pääse lihomaan. En ollut yhtään ylipainoinen ennen inttiä, mutta sen jälkeen olin laiha.

Vierailija
35/802 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä alkaa tulla sietoraja tähän hommaan. En pysty pätkätyöläisenä maksamaan hirveitä veroja enkä varsinkaan nyt kun energian hinta nousee.

Laittakaa työntekijät vaihtoon ottakaa ne sovetuvuustestien kautta töihin jotka soveltuu alalle. Luulen, että moni terve työkuntoinen olisi kiitollinen saamastaan työpaikasta.

Vierailija
36/802 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelkästään haeta töihin vaan seurauksena on sanktioita, jos niskoittelet,kieltäydytty ym

Vierailija
37/802 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta eikö se ole kutsumusammatti?

Vierailija
38/802 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että, ihan tuntuu hyvältä ja naurattaa. 0€ lisää.

Vierailija
39/802 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei globalistit, painukaahan hampurilaiselle tästä ketjusta.

Vierailija
40/802 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Poliisilla on resursseja tähän? Kun ei niillä ole resursseja edes kaikkien rikosten hoitamiseen. Poliisilla on myös resurssipula.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi