Onko tuttavapiirissäsi yh? Miksi on yh?
Kommentit (64)
olen itsekki onnellinen yh . kakas lasta ja nykyinen miehei pitää kuin omiaan, oltu yhdessä 8 vuotta!!!! ja naimisiin menoa suunnitellaan!!!! KAIKKI YH:T PAISTAA SE AURINKO RISUKASAANKI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
moi vaan sullekin ! Mäkin kahden lapsen yh ja onnellinen, 8 vuotta sitten löysin miehen johon rakastuin ja yhdessä ollaan edelleen. Kyllä sä pärjäät otat sen asenteet ettei sua kukaan lannista, niin mäkin tein ja olen tyytyväinen. ex ukko välillä ahdistelee mut en anna häiritä ,pistän luun kurkkuun joka kerta ku soittaa. MAHDOLLISIMMMAN NOPEESTI VAAN KÄYTÄNNÖN ASIAT RULLAAMAAN. KYLLÄ SE SIITÄ TSEMPPIÄ
perheitä, joissa keskitytään perhe-elämään. Itsekkyys, alkoholin väärinkäyttö ja pettäminen, joita löytyy lähes kaikkien yksinhuoltajuuteen johtuvien erojen taustalta eivät kuulu ystäviemme eikä meidän arvoihimme. Lasten paras ja puolison kunnioittaminen ovat meidän kaikkien perusarvojamme.
On se vaan ihanaa olla niin täydellinen ja elää niin täydellisessä maailmassa, täydellisen puolison, täydellisten lasten ja täydellisten ystävien seurassa. :-)
Paljon onnea sinne wonderlandiin (missä lienee sijaitseekaan)
jolla on sellainen elämäntapaharrastus (hevosten kasvatus), mikä teettää niin paljon työtä palkkatyön ohessa, ettei sitten ole oikein aikaa kehittää parisuhteita. Miehen pitäisi olla samoissa kuvioissa mukana pysyäkseen kyydissä, jos nyt onnistuisi sittenkään. Tämä nainen on myös sellainen kipakka luonne (ei ilkeä paskapää kuitenkaan, mutta räväkkä, nopea suuttumaan ja nopea leppymään), että heikoimmat säikkyy karkuun. Ainoan lapsensa sai 18-vuotiaana. Poika ei näytä kärsineen isättömyydestä ja äidin pätkäsuhteista, on fiksuin ja tervehenkisin tietämäni teini!
Vierailija:
perheitä, joissa keskitytään perhe-elämään. Itsekkyys, alkoholin väärinkäyttö ja pettäminen, joita löytyy lähes kaikkien yksinhuoltajuuteen johtuvien erojen taustalta eivät kuulu ystäviemme eikä meidän arvoihimme. Lasten paras ja puolison kunnioittaminen ovat meidän kaikkien perusarvojamme.
ja yksi ystävä haukkui syntymättömän lapseni äpäräksi vaikka itellään on vaan 1 lapsi jonka isästä ei oo kellään muulla tietoa ei ole siis ees tunnnustettu:O
Ja kaveri piirissä on yh ja 1 on miehensä menettänyt. enimmäkseen juu on perheellisiä.
Mut koittakaa ne jolla niin menee hyvin et et ei teistä sit kumpikaan kuole kesken kaiken! Tai jompikumpi keksi jotain muuta kun elämä ei aina mene niinku haluaa:S
olisivat täysin immuneeja uskottomuudelle, kotiväkivallalle jne. Kun on kulissit kunnossa, se ei vain näy ulospäin.
kokemusta on asiasta, sekä lestaadiolaisista että jehovista. Jehovien lapset ehkä paremmin pärjänneet kuin lestojen. Tilastoista en tiedä, näin vain minun tuttavapiirissäni. Moni on todella vihainen siitä mitä' lapsuus oli.
...eronneet tutut on tehneet päätelmät miesten tai naisten sopimattomuudesta isäksi tai äidiksi ennen yhteisten lasten hankintaa (Kuulun itse näihin).
Muutaman yksinhuoltajuutta harkitsevan sentään tunnen:
- yksi tuttu nainen harkitsee biologisen lapsen hankkimista yksin- yksi tuttu nainen harkitsee adoptiota yksin
- yksi tuttu (homo)mies harkitsee lapsen teettämistä jollain naisella
En ole tainnut muuten edes ikinä tavata ihmistä, jonka tietäisin olevan yh. Kavereiden tiedän kyllä tuntevan yksinhuoltajia, mutta en ole näitä yksinhuoltajia ikinä nähnyt.
Haa! Oikein pinnisteltyäni tiedän nyt aikuisia, joiden vanhemmat ovat eronneet tai olleet yksinhuoltajia, mutta näidenkään vanhempia en ole ikinä tavannut.
Missä ihmeessä oikein asut? N. 70% lapsista elää yksinhuoltajaperheessä
Vierailija:
kokemusta on asiasta, sekä lestaadiolaisista että jehovista. Jehovien lapset ehkä paremmin pärjänneet kuin lestojen. Tilastoista en tiedä, näin vain minun tuttavapiirissäni. Moni on todella vihainen siitä mitä' lapsuus oli.
Vierailija:
Missä ihmeessä oikein asut? N. 70% lapsista elää yksinhuoltajaperheessä
tunnen siis vanhempia lastadiolaispariskuntia joiden lapset jo aikuisia, ja nämä lapset ovat kaikonneet uskonnosta. Itseasiassa tunnenkin yhden perheen jossa isä ja äiti eronneet, mutta siellä uusi isä perheessä. Nämä lapset ovat vielä niin pieniä ettei osaa sanoa mitä tapahtuu.,
tais olla ihan tällä viikolla tai viime
...en toki luule, että ystävieni ja tuttujeni parisuhteet olisivat täydellisiä. Ei kai täydellisiä parisuhteita ole olemassakaan. Sanoin myös muistaakseni, että tunnen eronneita, mutta ovat eronneet ennen yhteisten lasten hankintaa.
Kysyin muuten mieheltäkin tunteeko hän yhtään yksihuoltajaa, eikä kuulema hänkään tunne. Ollaan mielestäni ihan tavallisia ihmisiä ja tunnenkin mielestäni suhteellisen paljon ihmisiä.
...ehkä meidän tutut eivät ole vielä päässeet eromisikään lasten saamisen jälkeen? Itse olen 33 ja mies on 6 vuotta nuorempi. Missäs iässä lapsia saaneet ihmiset yleensä erovat?
Kyllä jokaisen ihmisen tuttavapiiriin kuuluu yh. Eri asia onko näitä ystäväpiirissä, onneksi minun pikku maailmani ei ole niin täydellinen.
yksinhuoltajaa, joka asuisi siis lastensa kanssa yksin. Pk-seudulta olen lähtöisin, nyt asumme pienemmällä paikkakunnalla pk-seudun ulkopuolella ja pienellä alueellamme asuu käytännössä ainoastaan 1-4 lapsisia perheitä omakotitaloissaan.
Omat lapset syntyneet avioliitossa. Toi äpärä nimitys muutenkin tosi alhainen. kehtaat ees kutsua jotain pientä lasta tommosella nimellä. Sietäs opetella käytöstapoja.