Mikähän vaivaa yhtä työntekijää kun ei voi huomeneen vastata?
Ei nyt mitään kovin tuttuja olla mutta käytöstavat jne. Mutta tämä ei kyllä vastaisi mitään vaikka laittais naaman kahden sentin päähän ja sanois huomenta sille😀
Kommentit (30)
Jospa hän morjenstaa vain silmäätekeviä, eikä tavan pulliaisia.
Käytöstavat joo. Ihmettelisin minäkin hiljaa, jos joku 2 sentin päästä naamani tulisi morjenstamaan.
Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, se hämmästyttää, kummastuttaa pientä kulkijaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko muilla tullut samanlaisia tapauksia vastaan?
Ehkä, mutta en minä siihen jää vellomaan tai tee siitä numeroa. Jokaisella on oikeus olla oma itsensä. Jo päiväkodissa opittaan, että on erilaisia ihmisiä ja kaikki ei aina mene tismalleen oikein niin kuin ohjekirjoissa sanotaan.
Eikö riitä että henkilö tekee työnsä?
Vierailija kirjoitti:
Käytöstavat joo. Ihmettelisin minäkin hiljaa, jos joku 2 sentin päästä naamani tulisi morjenstamaan.
Hei, anna mulle huomioo.
On joko tosi ujo, tai ongelmainen.
Minulla tuota teki vain sellainen joka alkoi inhota ensinäkemältä, eli mt-ongelmainen.
Tunsin tällaisen läheisesti. Päätti vain ettei ole mitään syytä joka päivä samoille naamoille huomenta huudella. Ilmoitti tämän myös työtovereille. Selvä peli minusta.
Jotkut nyt on moukkia,eikä oo mitään käytöstapoja :) kyllä minä vastaisin jos mulle toivotettas,vaikka ei olis ylin ystäväni,ei se paljon vaadi
Olen töissä, en seurustelemassa urpojen kanssa.
Pelkään sen huomenen seurauksia. Haluan päästä kaavojen pariin, enkä jäädä länkyttämään jonkun huomionhakuisen toimistopirkon kanssa kuinka Seijalla on taas ihan hirveä kolttu päällä ja se haisee tupakaltakin.
kuinka me voisimme tietää, jos itselläsi ei ole aavistustakaan ??
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli vertauskuva, en ole tehnyt niin 🙂
Vierailija kirjoitti:
Tunsin tällaisen läheisesti. Päätti vain ettei ole mitään syytä joka päivä samoille naamoille huomenta huudella. Ilmoitti tämän myös työtovereille. Selvä peli minusta.
Vois esim. maanantaiaamuna töihin tullessa sanoa,että tässä on huomenen toivotukset sitten koko viikolle :D
Mun työpaikallani nämä vastaamattomat ovat näitä: kiukkuinen vaihdevuosioireita poteva nainen (yksi työkaveri oikeasti muuttui tällaiseksi, kun tuli vaihdevuodet, en tarkoita tällä siis, että kaikille käy noin) sekä friikki superintrovertti outo keski-ikäinen mies, joka leviää seinille jos joku sanoo hänelle jotain.
Antaa siis olla, ja vastaa sitten jos tervehtii ekana. Hän ottanee juuri sen kohteliaisuutena.
Onko muilla tullut samanlaisia tapauksia vastaan?